کد خبر ۳۰۷۴۱ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
استاندار قم:

صداقت، شرط کلیدی موفقیت

استاندار قم خطاب به دانش آموزان گفت: شرط کلیدی موفقیت بعد از تلاش و کوشش داشتن صداقت است و اگر آن را رعایت کنید جزو افرادی خواهید بود که در آینده می‌تواند مملکت را اداره کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مهدی صادقی در مراسم نواختن زنگ مهر، مقاومت و پایداری که صبح چهارشنبه با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش، فرمانده انتظامی استان قم، فرماندار و مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش استان قم در دبیرستان شاهد علامه حلی قم برگزار شد، با اشاره به خاطرات خود در زمان تحصیل قبل از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در گذشته رابطه‌ای بین دانش آموز و معلم وجود نداشت و در زمان تحصیل ما، کرامت و احترام میان دانش آموز و مدیر و معاون و معلم نبود اما شما در دوره‌ای تحصیل می‌کنید که برایتان احترام ویژه‌ای قائل هستند.

وی افزود: اگر می‌خواهید موفق باشید باید برای اوقات فراغت خود برنامه داشته باشید و وقت خود را به بطالت نگذرانید زیرا فرد بیکار به جایی نمی‌رسد.

استاندار قم در این زمینه ادامه داد: شرط کلیدی برای موفقیت بعد از تلاش و کوشش داشتن صداقت، درستکاری، درست اندیشی و همت است و اگر آن را رعایت کنید قطعا جزو افرادی خواهید بود که در آینده می‌تواند مملکت را اداره کند و حتی رئیس جمهور شود.

صادقی عنوان کرد: همه برای انسان‌ها کرامت قائل هستند و انقلاب اسلامی به این دلیل ایجاد شد که کرامت انسان‌ها کنار گذاشته شده بود و بعد از ایجاد انقلاب اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی بر ما تحمیل شد و توانستیم با موفقیت آن روز‌ها را سپری کنیم.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com