کد خبر ۳۰۰۸۶ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
استاندار قم خبر داد

تامین زیرساخت‌های سرمایه گذاری در نواحی صنعتی قم

استاندار قم با تاکید بر ضرورت تلاش برای افزایش مشارکت بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم مهیا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه مجمع عمومی موسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، طی سخنانی خواستار فعال کردن بخش خصوصی در این منطقه شد.

استاندار قم با بیان اینکه منطقه اقتصادی سلفچگان یکی از 9 نقطه تایید شده برای بندر خشک در کشور است، اجرای طرح خط آهن این منطقه و اتصال آن به راه آهن سراسری کشور را در راستای افزایش سرمایه گذاری بسیار هم ارزیابی کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه باید با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اولویت منطقه اقتصادی ویژه سلفچگان را صادرات و واردات محصولات و تولید تجهیزات زیربنایی عنوان کرد و افزود: البته در سال‌های اخیر این منطقه به سمت دانش‌های بنیادین نیز گرایش داشته است.

صادقی بحث احداث دانشگاه در منطقه اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و افزود: در صورت کسب مجوزهای لازم و جذب سرمایه‌گذار در این بخش نیز می‌توان فعالیت کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com