کد خبر ۳۰۷۵۲ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶
در پنج ماهه امسال

93 پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه در قم تشکیل شد

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تشکیل 93 پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد سمیعی‌نسب با اشاره به عملکرد این سازمان در پنج ماهه امسال گفت: در این مدت 745 مورد بازرسی در خصوص عرضه خارج از شبکه انجام شد.

وی افزود: این بازرسی‌ها شامل بازرسی از کوره‌ها و مراکز عرضه سوخت، مراکز عرضه میوه شب عید و نانوایی‌ها و کارخانجات آرد می‌شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این بازرسی‌ها شامل 420 بازرسی از مراکز عرضه سوخت نفت کوره و نفت گاز، 80 مورد بازرسی از مراکز عرضه میوه شب عید و 245 مورد بازرسی از کارخانجات آرد و نانوایی‌ها می‌شد.

سمیعی‌نسب اعلام کرد: در بازرسی‌های انجام شده 501 هزار و 328 لیتر نفت کوره و نفت گاز، هزار و 559 کیلو مرکبات و 59 هزار و 800 کیلو آرد عرضه شده در خارج از شبکه کشف شد.

وی در ادامه بیان کرد: در این ارتباط 93 پرونده تخلف به ارزش 5 میلیارد و 833 میلیون ریال تشکیل شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم یادآور شد: پرونده‌های متشکله 14 پرونده در زمینه کوره‌ها و مراکز عرضه سوخت، دو پرونده در خصوص مراکز عرضه میوه شب عید و 77 پرونده دیگر مربوط به نانوایی‌ها و کارخانجات آرد بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com