کد خبر ۳۰۷۶۷ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه بزرگ یاد یاران در قم آغاز به کار کرد

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به مصداق سنوات قبل نمایشگاه یاد یاران همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان استانی در قم آغاز به کار کرد ، این نمایشگاه تا سی و یکم شهریورماه آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران استان قم سه شنبه شب در حدفاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم سردار غلام‌رضا احمدی، فرمانده سپاه استان قم به نورافشانی شهدای دفاع مقدس در نقاط مختلف ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم ایران اسلامی در تقدیم جان، مال و اطاعت از فرمان ولایت مثال‌زدنی نیست و اکنون با وجود اینکه سربازی از این کشور در مرزهای رژیم صهیونیستی حضور ندارد اما خیمه فرزندان خمینی(ره) درمرزهای منطقه برپا شده است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی برای دفاع از اسلام فرزندان بسیاری در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی تربیت کرده‌ است به همین علت دشمن دیگر توان رجزخوانی نداشته و از تشنگی به وجود آمده نسبت به معارف اهل بیت(ع) در کشورهای مختلف هراسان است.

همچنین عموزاده مدیر نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: در برپایی این نمایشگاه از ظرفیت بخش‌های مختلف نیروهای مسلح استان استفاده کرده تا بتوانیم عطر و بوی هشت سال جنگ تحمیلی را در این نمایشگاه یادآور شویم.

ویبا اشاره به اینکه هر ساله جمعیت بسیاری از زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) از نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم بازدید می‌کنند اضافه کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و عملیاتی بتوانیم هفته دفاع مقدس به یادمادنی را برای بازدید کنندگان رقم بزنیم.

لازم به ذکر است، در این مراسم سید مهدی صادقی استاندار قم، سید رسول موسویان‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، رضا سیار فرماندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان و زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع)‌حضور داشتند.

منبع : خبرگزاری بسیج
 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com