کد خبر ۳۰۷۷۰ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
امیر آبادی:

آل سعود به جای رسیدگی به امور حجاج مشغول کشتاراست/سازمان کنفرانس اسلامی هرچه زودتر وارد عمل شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آل سعود هم مشغول پرورش تروریست شده هم از تروریست حمایت می کند و به صورت مستقیم به یک کشور مسلمان حمله می کند و زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمدامیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت حادثه پیش آمده در منا و کشته شدن حجاج به دلیل سوء مدیریت آل سعود اظهار داشت: واضح و  مشخص است دولت آل سعود وظیفه دارد همه امکانات را برای زائران خانه خدا فراهم کند در طول سالیان گذشته کشورهای اسلامی برای برگزاری بهتر مناسک حج همراه عربستان بودند.

وی  افزود: همه کشورهای اسلامی امکانات خود را در اختیار ال سعود قرار می دادند که حج به درستی و امنیت برقرار شود، امسال هم همینطور بود اما متاسفانه دولت سعودی بی کفایتی خود را نسبت به اداره حرمین شریفین نشان داد، دلیل آن هم مشخص و واضح است دولت سعودی به جای رسیدگی به امور حجاج و برقراری نظم و امنیت در سرزمین وحی مشغول دخالت در کشورهای اسلامی منطقه است.

نماینده مردم قم تصریح کرد: آل سعود هم مشغول پرورش تروریست شده هم از تروریست حمایت می کند و به صورت مستقیم به یک کشور مسلمان حمله می کند و زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد.

امیر آبادی تاکید کرد: سازمان کنفرانس اسلامی باید هرچه زودتر وارد شود و نقش کشورهای اسلامی دیگر در اداره حرمین شریفین را پررنگ تر کند، باید دولت آل سعود نسبت به این بی کفایتی و بی توجهی به برقرای نظم و انضباط و امنیت در مکان هایی که حجاج حضور دارند پاسخگو باشد.

نماینده مجلس گفت: چندین سال جزءمدیران حج بودم و به زائران خدمت می کردم، از نزدیک شاهد روند اداره امور حجاج بودم، اداره امور حجاج آل سعود باید از قبل برنامه ریزی می کرد اما گویا امسال آل سعود بیشتر مشغول حمله و کشتار در یمن و پرورش تروریست است تا پرداختن به امور حجاج، در حادثه سقوط جرثقیل هم بررسی ها نشان داد بر اثر سوء مدیریت آل سعود این حادثه رخ داده در حادثه منا هم سوء مدیریت عامل کشته شدن مظلومانه حجاج شد.

نماینده مردم قم بیان داشت: به نظر کشورهای اسلامی باید یک فکر اساسی برای این حوادث داشته باشند، به نفع خود عربستان است که به جای دخالت در امور کشورهای دیگر به برقراری امنیت و نظم و انضباط در امور حج بپردازد .

منبع : ثامن

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com