کد خبر ۳۰۷۷۲ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۲
پس از نماز جمعه صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم قم در اعتراض به جنایت آل سعود در منا

در پی رخ دادن فاجعه منا که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج از سراسر جهان شد، نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم پس از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، راهپیمایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در پی رخ دادن فاجعه منا که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج از سراسر جهان شد، نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم امروز پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش، در این راهپیمایی که از حرم مطهر بانوی کرامت تا چهار راه شهدا برگزار شد، آیت الله سید محسن خرازی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت السلام و المسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم ، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس، استاندار قم و سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) حضور داشتند.

حاضران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون«الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «محمد رسول الله» و «علیا ولی الله» بر ضرورت وحدت مسلمانان در مقابله با دشمنان اسلام تأکید کرده و خواستار محاکمه رژیم جنایتکار سعودی در محاکم عدل شده و منشأ همه مشکلات جهان اسلام را سیاست های شرارت آمیز آمریکا و جنایات رژیم صهیونیستی دانستند.

همچنین افراد حاضر با بیان شعارهایی همانند«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،«مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود»، «آل سعود ملعون بانی آتش و خون» و «دولت ی کفایت سعودی مسؤول جنایات غم بار است» دولت سعودی را فاقد صلاحیت برای اداره حرمین شریفین دانستند و بر ورود سازمان های اسلامی و امت اسلام برای اداره موسم عظیم حج تأکید کردند.

راهپیمایان در پایان این مراسم با قرائت بیانیه ای تصریح کردند که ما تظاهرکنندگان ریاض را همچنان پایتخت پرورش افراط گرایی و تروریستم و رژیم آل سعود را وابسته به رژیم صهیونیستی دانسته و تلاش دولت عربستان برای بقای رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کنیم.

 منبع: رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com