کد خبر ۳۰۸۱۵ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

برخورد موتورسیکلت با خودرو جان جوان 34 ساله را گرفت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: برخورد موتورسیکلت با خودرو از جمله حوادث چند روز اخیر بود که در این حادثه مردی 34 ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث امروز در قم با بیان اینکه حوادث شغلی بخشی از ماموریت‌های اورژانس را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: سقوط از ارتفاع از جمله این حوادث بود.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در بلوار امین روی داد که در آن مرد 38 ساله بر اثر بی‌احتیاطی و در پی آن سقوط از ارتفاع متاسفانه جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: با رعایت نکاتی حتی به ظاهر ساده می‌توان به راحتی از بروز حوادث تلخ این‌چنینی جلوگیری کرد.

فراهانی در ادامه سخنان خود به حوادث هفته گذشته قم اشاره کرد و ادامه داد: حوادث هفته گذشته با مجروح شدن 627 نفر و فوت سه نفر همراه بود.

وی برخورد موتورسیکلت با خودرو را از جمله حوادث این مدت برشمرد و افزود: این حادثه در تاریخ سوم مهر ماه ساعت 11 و 45 دقیقه در خیابان 20 متری زاد رخ داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه مردی 34 ساله جان خود را از دست داد.

فراهانی برخورد خودرو با عابر پیاده را از دیگر حوادث این مدت ذکر کرد و گفت: این حادثه ساعت 13 در اتوبان قم ـ تهران روی داد که با فوت یک مرد همراه بود.

وی برخورد پراید با موتورسیکلت را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این حادثه ساعت 17 دقیقه بامداد در بلوار الغدیر روی داد که در آن یک پسر نوجوان کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com