کد خبر ۳۰۸۷۰ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۴
رئیس شورای اسلامی شهر قم خبر داد:

کشته شدن 5 زائر قمی در حادثه منا

ولی‌الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کشته شدن تعدادی زیادی از مسلمانان در حادثه منا گفت: این حادثه نقطه‌ای برای شروع سقوط رژیم فاسق سعودی باشد،متاسفانه در این حادثه 5 شهروند قمی از دنیا رفتند که پس از انتقال به ایران در قطعه شهدا به خاک سپرده خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم ، ولی‌الله بیاتی عصر امروز در صد و چهل و هفتمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم در سخنانی با اشاره به حادثه منا و کشته شدن تعداد زیادی از مسلمانان و هموطنان اظهار کرد: این حادثه فضای غم باری را در کشور به وجود آورد که امیدواریم روح درگذشتگان این حادثه با شهدا و صالحان محشور شود.

وی با بیان اینکه این حادثه نشان داد رژیم سعود لیاقت اداره حرمین شرفین را ندارد، تأکید کرد: امیدواریم حادثه دردناک منا نقطه‌ای برای شروع سقوط این رژیم فاسق باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه همزمان با حادثه منا عربستان یکی از شدیدترین حملات خود را به یمن داشت، ابراز کرد: ان‌ شاءالله خون شهدای یمن دامن آل سعود را بگیرد و در آینده‌ای نزدیک شاهد ساقط شدن این رژیم باشیم.

وی تأکید کرد: همه مسئولیت‌ها در حادثه منا به عهده رژیم سعودی است و باید پاسخگوی مسلمانان باشد.

بیاتی با بیان اینکه 5 زائر قمی در حادثه منا از دنیا رفتند گفت: این عزیزان پس از اینکه به ایران منتقل شدند تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده خواهند شد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور ایثار و رشادت‌ها ملت شریف ایران در جنگ نابرابر با رژیم صدام است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در ابتدای جنگ تمام دنیا در مقابل ایران بودند و همه به صدام کمک کردند اما ایران اسلامی با تکیه بر رشادت فرزندان خود و رهبری‌های بنیان‌گذار انقلاب توانست در این جنگ نابرابر پیروز شود.

وی همچنین با پاسداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: امیدواریم ما هم ادامه‌دهندگان راه شهدا باشیم و قدر این انقلاب را بدانیم و با عملکرد خودمان در مقابل شهدا سربلند باشیم.

بیاتی آغاز سال تحصیلی را به همه معلمین و متعلمین تبریک گفت و اظهار کرد: آموزش و پرورش در نظام اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد که امیدواریم همه فرزندان ایران اسلامی در تحصیل علم و دانش و تهذیب نفس موفق باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز قرار بود استاندار مهمان جلسه شورای اسلامی شهر باشد، گفت: به دلیل جلسه‌ای که برای استاندار پیش آمد وی عذرخواهی کرد و امیدواریم در جلسات آینده در خدمت ایشان باشیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com