کد خبر ۳۰۹۱۶ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
بر اساس پیش‌بینی هواشناسی استان قم

هوای قم گرم‌تر می‌شود

سرپرست اداره ‌پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم از روند افزایشی دما در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا قاضی با اشاره به شرایط جوی هوای قم اظهار کرد: برای امروز سه‌شنبه و دو روز آینده هوا کمی تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه بعدازظهرها وزش باد در این روزها پیش‌بینی می‌شود، افزود: در روز پنج‌شنبه علاوه بر وزش باد احتمال افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و به صورت موقت وزش باد شدید مورد انتظار است.

سرپرست اداره ‌پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم سمت وزش باد در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه را شرقی دانست و بیان کرد: برای روز پنجشنبه سمت وزش باد غربی است و احتمال گرد و غبار نیز برای این روز وجود دارد.

قاضی خاطرنشان کرد: طی این سه روز روند افزایش دما در استان مشاهده خواهد شد و افزایش موقت ابر برای هر سه روز در ساعات بعدازظهر پدیده غالب این روزها است.

وی با بیان اینکه کمینه دما در هر سه روز 15 درجه سانتی‌گراد است، اظهار کرد: کمینه دمای هوا بدون تغییر می‌ماند و بیشینه دمای هوای امروز 31 درجه سانتی‌گراد است.

سرپرست اداره ‌پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم بیشینه دمای هوا در روز چهارشنبه را 32 درجه ذکر کرد و گفت: این میزان برای روز پنجشنبه به 35 درجه خواهد رسید.

قاضی از ورود سامانه بارشی به کشور طی هفته آینده خبر داد و افزود: هفته آینده هوا خنک‌تر شده و بارش نیز به مدت دو تا سه روز استان قم را درگیر می‌کند.

وی یادآور شد: کاهش دمای هوا در روز دوشنبه بیشتر خواهد بود و دمای هوا تا هشت درجه کاهش پیدا می‌کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com