کد خبر ۳۱۰۲۹ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
با حضور رئیس مجلس و یکی از مراجع تقلید

کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی در قم افتتاح شد

آیین افتتاح کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و یکی از مراجع تقلید در منطقه پردیسان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در این مراسم آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس، صادقی استاندار قم، آیت الله گرامی و جمع بسیاری از شخصیت‌های علمی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و دیگر مسئولان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خسروشاهی بانی کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: بنده از سال 1329 به جمع آوری کتاب مشغول شدم و طی سالیان گذشته همواره به این فکر بودم که این مجموعه کتاب را به گونه‌ای در قالب کتابخانه در معرض استفاده عموم قرار دهم.

وی در ادامه با بیان اینکه ابتدای این کار با بودجه شخصی بود اما در ادامه کمک خیرین و دوستان نیز یاری دهنده من بود، تصریح کرد: به لطف دکتر لاریجانی زمین این مجموعه تهیه شد و در ادامه با حمایت‌های مالی خیرین ساختمان کتابخانه نیز بنا شد.

خسروشاهی از جمع‌آوری 150 هزار کتاب در این کتابخانه خبر داد و افزود: بیش از 30 هزار عنوان از کتب این کتابخانه فهرست نویسی شده است که مابقی نیز در دست اقدام است و از صبح فردا 10 هزار سکنه منطقه پردیسان، طلاب و فضلا و عموم مردم قم می‌توانند از این کتابخانه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه این کتاب‌ها را از سراسر دنیا جمع آوری کرده‌ام گفت: اغلب کتاب‌های این کتابخانه تک نسخه هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com