کد خبر ۳۱۹۳۸ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۹
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد

برگزاری نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی در قم

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از برگزاری نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد عطارنیا با اشاره به برگزاری آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور تحقق نهضت خدمات‌رسانی به ذینفعان و دولت الکترونیک و همچنین تسریع در فرآیندهای آزمون، افزایش امنیت و دقت در مراحل ارزشیابی مهارت و همچنین کاهش هزینه‌های آزمون اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های مختلف الکترونیکی مرتبط با آزمون سنجش مهارت کرده است.  

وی افزود: تا کنون برای الکترونیکی کردن فرآیندهای آزمون سامانه‌های ثبت نام، خرید کارت اعتباری، حوزه‌بندی و توزیع کارت ورود به جلسه، آزمون‌گران و طراحان سئوال، صدور ابلاغ عوامل اجرایی، چاپ و قرائت پاسخنامه، بانک سئوال ملی، اعلام نتایج، صدور گواهینامه الکترونیکی، استعلام گواهینامه‌ها و آزمون‌های بین‌المللی، نرم‌افزارهای آزمون‌های الکترونیکی طراحی شده و به بهره‌برداری رسیده است.      

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، تصریح کرد: اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت الکترونیکی در استان قم برای 283 نفر از داوطلبان در 48 حرفه آزمونی در مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت این اداره کل انجام شد که از این تعداد 226 نفر مرد و 57 نفر زن بوده‌اند.

عطارنیا خاطرنشان کرد: نتایج این مرحله از آزمون از تاریخ 11 آبان‌ ماه امسال از طریق سایت http://advari.irantvto.ir به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com