کد خبر ۳۱۰۹۲ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی

دهمین مجمع عمومی انجمن مدیریت اسلامی در قم برگزار می‌شود

رئیس انجمن مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری دهمین مجمع عمومی انجمن مدیریت اسلامی 16 مهر ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام مجتبی درودی  با اشاره به فعالیت‌های انجمن مدیریت اسلامی اظهار کرد: انجمن مدیریت اسلامی از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده، هر دوره فعالیت انجمن دو سال است که اکنون پنجمین دوره فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد.

وی با اشاره به اهداف انجمن مدیریت اسلامی گفت: تعمیق و توسعه مباحث تخصصی مدیریتی، تقویت و گسترش نظریه‌پردازی و پژوهشگری، نقد مبتنی بر آموزه‌های علمی، ارتقای شأن و منزلت علمی و معنوی پژوهشگران از سوی انجمن پیگیری می‌شود.

رئیس انجمن مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط عالمان برجسته و فضلای حوزه و صیانت از حوزه پژوهشگری در انجمن مدیریت اسلامی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد سایت انجمن مدیریت اسلامی گفت: مجموعه فعالیت‌ها و سخنرانی‌ها در سایت انجمن ارائه می‌شود و برخی از متخصصان محتواهایی درباره مباحث مدیریتی ارائه می‌دهند.

درودی عنوان کرد: تعامل با مجموعه ارگان‌ها و نهادهای مختلف و سایر نهادهایی که در زمینه مدیریت اسلامی مشغول فعالیت هستند، پیگیری می‌شود.

وی به فعالیت‌های دیگر انجمن مدیریت اسلامی اشاره کرد و افزود: در این دوره چاپ نشریه درخواست داده شده و مراحل پایانی آن انجام شده است.

رئیس انجمن مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه در مجموعه انجمن مدیریت اسلامی 100 عضو پیوسته، وابسته و افتخاری وجود دارد، گفت: در نظر داریم با پیگیری برنامه‌ها تعداد اعضا را گسترش دهیم و در زمینه اهداف گام‌های خوبی با همکاری محققان برداریم.

وی از برگزاری دهمین مجمع عمومی انجمن مدیریت اسلامی خبر داد و افزود: این مجمع روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه ساعت 9 با سخنرانی آیت‌الله مصباح‌یزدی و حضور اعضای انجمن برگزار می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com