کد خبر ۳۱۱۱۷ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان فاجعه منا در منطقه پردیسان قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان واقعه اسفناک منا با حضور آیت‌الله حائری‌شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری در منطقه پردیسان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مراسم گرامیداشت جان‌باختگان فاجعه خونین مِنا شامگاه یکشنبه با حضور طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد امام سجاد (ع) پردیسان قم برگزار شد.

آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام قوامی امام جمعه پردیسان و طلاب و روحانیون در این مراسم حضور داشتند.

وی در این مراسم با اشاره به واقعه منا و جان‌باختن تعداد زیادی از حجاج در این مراسم اظهار داشت: عربستان گوش به فرمان سازمان‌های یهودی است و باید کشورهای اسلامی حوادث اخیر حج تمتع را بررسی کنند تا حقایق پشت پرده اتفاقات اخیر روشن شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حادثه اسفناک منا یکی از توطئه‌های استکبار جهانی است که توسط دشمنان طرحی شده بود، رژیم آل سودحاضر شده با این کشتارها آبروی خود را زیر سؤال ببرد تا حج را تعطیل کند‌.

آیت‌الله ‌حائری‌شیرازی با بیان اینکه استکبار جهانی از حقوق بشر به‌عنوان یک شلاق برای تنبیه کشورها استفاده می‌کند، گفت: مدعیان حقوق بشر بیشترین نقض را انجام می‌دهند، پیدایش داعش یکی از محصولات این مدعیان دروغین است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com