کد خبر ۳۱۲۹۱ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم؛

سرویس‌دهی 1900 خودرو به 10 هزار دانش‌آموز قمی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم بابیان این‌که تا 20 مهرماه ساماندهی سرویس‌های مدارس ادامه دارد، گفت: تاکنون 1900 دستگاه خودرو نسبت به ارائه سرویس ایاب و ذهاب به تعداد 10 هزار نفر از دانش آموزان ساماندهی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مرتضی عزتی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم جهت ارائه سرویس حمل‌ونقل به مدارس، اظهار داشت: برنامه ریزی‌ها برای ارائه سرویس حمل‌ونقل به دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم انجام‌شده و این موضوع از ابتدای مهر با همکاری شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر درون‌شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی آغازشده است.

وی افزود: با به‌کارگیری بیش از 1900 دستگاه خودرو نسبت به ارائه سرویس ایاب و ذهاب به تعداد 10 هزار نفر از دانش آموزان در 110 مدرسه اقدام شده است و از مدیران نواحی و مدارس آموزش‌وپرورش نیز تقاضا داریم با سازمان و شرکت‌های موصوف جهت اجرای هر چه‌بهتر این طرح همکاری کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه مراحل مختلفی برای استفاده از خدمات سرویس حمل‌ونقل دانش آموزان پیش‌بینی‌شده است، گفت: در بین این مراحل برای سال تحصیلی جدید نرم‌افزار سرویس مدرسه در سازمان تاکسیرانی و همچنین آموزش‌وپرورش راه‌اندازی و نصب گردیده و برای رانندگان نیز کارت هوشمند صادر می‌شود.

وی ادامه داد: برای رانندگان و همچنین خودروها شرایط خاصی پیش‌بینی‌شده است که باید تمام موارد را رانندگان رعایت کنند.

عزتی با اشاره به توصیه‌هایی به والدین و اولیاء محترم دانش آموزان، تأکید کرد: بهترین راننده سرویس برای دانش آموزان خود اولیاء هستند به دلیل اینکه می‌توانند در مسیر مدرسه آموزش‌های اجتماعی لازم را به فرزندان ارائه نمایند، از خانواده‌ها نیز تقاضا داریم در صورت تمایل به استفاده از سرویس‌ها حتماً از خودروهایی که دارای برچسب مجوز ارائه سرویس هستند استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اولیائی که در خصوص مبنای کیلومتر محاسبه‌شده اعتراض دارند، می‌توانند حداکثر تا پایان مهر مراتب اعتراض خود را به مدرسه ارائه کنند تا موضوع بررسی گردد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: هیچ‌کدام از شرکت‌های تحت پوشش سازمان تاکسیرانی مجاز به اخذ هزینه سرویس از اولیاء و عقد قرارداد مستقیم با آن‌ها نمی‌باشد.

وی ابراز داشت: نرخ مصوب کرایه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استان قم نیز کاملاً تنظیم و مشخص‌شده است.

منبع : قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com