کد خبر ۳۱۲۹۷ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
معرفی کادر فنی نوجوانان صبا

شیری سرمربی صبای قم در لیگ برتر نوجوانان کشور شد

یکی از مربیان بومی و با دانش فوتبال استان قم هدایت تیم فوتبال نوجوانان صبای قم را در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بر عهده گرفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم فوتبال نوجوانان صبا یکی از چهار تیم زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم است که در مسابقات سطح بالای باشگاه‌های کشور حضور دارد و با ترکیبی از فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار قم به مصاف رقبا می‌رود.

بعد از تیم‌های فوتبال امید و بزرگسالان صبای قم که در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر حضور دارند، تیم فوتبال نوجوانان صبا نیز نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

از سالی که تیم صباباتری به قم منتقل شد، یعنی در سال 1387 تا کنون که هشت دوره متوالی تیم بزرگسالان صبا به عنوان نماینده فوتبال استان قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس حضور دارد، تیم نوجوانان صبا نیز هفتمین سالی است که قصد دارد در لیگ برتر به میدان برود.

نوجوانان صبا در این سال‌ها توانسته بازیکنان خوب و آینده‌دار فوتبال قم و البته چند شهر دیگر را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کند، بازیکنانی که اکنون به عنوان سهمیه فوتبال استان قم در ترکیب تیم بزرگسالان صبا حضور دارند، روزی در تیم‌های پایه صبا از جمله تیم نوجوانان بازی می‌کردند.

امسال هفتمین سالی است که تیم فوتبال نوجوانان صبا قرار است به عنوان نماینده قم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به میدان برود، به همین منظور باشگاه فرهنگی ورزشی صبا قصد دارد حمایت ویژه‌ای از این تیم در جدال با حریفان لیگ برتری داشته باشد.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم باید از آبان‌ماه کار خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز کنند، به همین منظور اعضای کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

هدایت تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور بر عهده کمال شیری خواهد بود، ضمن اینکه مسعود خسروی و محسن یزدی دو تن از فوتبالیست‌های موفق استان قم اکنون به عنوان مربی در این تیم کار می‌کنند.

همچنین حمید نظیفی دروازه‌بان جوان فوتبال قم که تا سال قبل در لیگ آزادگان نیز حضور داشت، به عنوان مربی دروازه‌بان‌های این تیم کار خواهد کرد و عباس کفاش‌زاده به عنوان سرپرست دیگر عضو کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال نوجوانان صبا محسوب می‌شود.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم امسال برای هفتمین سال متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نماینده استان قم خواهد بود و به زودی با قرعه‌کشی بازی‌ها در فدراسیون فوتبال، حریفان و برنامه‌ بازی‌های این تیم مشخص می‌شود.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه سوم مرحله مقدماتی حضور داشت و در کنار رقبای سرسختی همچون صنعت‌نفت آبادان و مقاومت تهران در پایان مرحله گروهی در مکان سوم ایستاد و سهمیه قم در لیگ برتر را حفظ کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com