کد خبر ۳۱۴۳۲ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
همزمان با سالروز اسارت معصومه آباد؛

نهضت دخترانه;ما زنده ایم; در قم برگزار شد

نهضت دخترانه "ما زنده ایم" همزمان با سالروز اسارت معصومه آباد( نویسنده کتاب من زنده ام) در دبیرستان دخترانه ایزدی شهر پریسان قم برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این مراسم که به همت سازمان های بسیج دانش آموزی و جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تربیب یافته بود، سرکار خانم کاتب، از همرزمان جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان به بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تمام استکبار جهانی علیه ایران متّحد شده بودند، خاطرنشان کرد: فقط ایمان و عقیده رزمندگان به خداوند تبارک و تعالی بود که توانست ایران در مقابل این همه ظلم پیروز و سربلند کند.

گفتنی است این همایش با هدف احیاء هویت دینی و در راستای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور از بین دخترای جوان برگزار شد که علاوه بر دبیرستان ایزدی در مدارس هدف و فتح المبین استان نیز برپا گردید.

شایان ذکر است این همایش به منظور تقویت شجاعت، عفت، ایثار، از خود گذشتگی و احساس مسئولیت در بین دختران جوان، ترویج و نشر فرهنگ وتفکر بسیجی در بین جوانان و دختران و ارتقاء سطح آگاهی دختران جوان نسبت به جایگاه و مسولیت زن مسلمان همزمان با سراسر کشور در قم برگزار گردید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com