کد خبر ۳۱۶۸۶ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم خبر داد :

دوره آموزشی ایزو 9001 در شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از آموزش مدیران ارشد، مدیران کنترل کیفیت و فنی واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در زمینه ایزو 9001با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم؛ امیر هوشنگ طیبی نژاد عصر چهارشنبه در گفت وگویی در این باره اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح فعالیت واحدهای تولیدی و دانش افزایی مدیران و کارشناسان ارشد واحدهای صنعتی، دوره آموزشی یک روزه ایزو 9001 (ISO 9001) ویرایش 2015 در شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی ، مدیران کنترل کیفیت، کارکنان تضمین کیفیت و مدیران فنی واحدهای صنعتی حضور داشتند، گفت: استادان سامانه مدیریت کیفیت استاندارد ایزو 9001 (ISO 9001) ویرایش 2015 به تشریح مبانی، مفاهیم، الزامات مرتبط با محصولات و خدمات و فاکتورهای لازم پرداختند.
وی با تاکید بر اینکه در این دوره آموزشی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شد، گفت: در بخش های گوناگون این دوره یک روزه مباحثی همچون مدیریت ریسک در فرایندهای سازمان، مدیریت راهبردی و تعریف ماموریت و چشم انداز سازمان، مباحث مربوط به دانش مدیریت و سامانه مدیریت کیفیت سازمان مورد بحث قرار گرفت.
طیبی نژاد تصریح کرد: در 3 مهر ماه جاری، ویرایش نهایی ایزو 9001 (ISO 9001) ویرایش 2015 به تایید سازمان استاندارد جهانی رسید و نسخه قابل ثبت و صدور گواهینامه آن منتشر شد به همین علت از این تاریخ به بعد گواهی نامه ایزو بالاترین ویرایش و در تمامی مراکز ثبت و صدور گواهینامه قابل صدور است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com