کد خبر ۳۱۷۴۴ انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم:

مسابقه تعزیه خوانی در محرم و صفر برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از برگزاری مسابقه تعزیه با هدف ایجاد رقابت در سطح مناطق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رسول موسوی‌نژادیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم با شکوه در این ایام گفت: تمام دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی باید در راستای برگزاری مراسم برای این مناسبت مهم تلاش کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری مراسم مقتل خوانی در ظهر عاشورا خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید بزرگان و مقام معظم رهبری مراسم مقتل خوانی همزمان با ظهر عاشورا برگزار شد و مورد استقبال بی‌نظیر عزاداران قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تعزیه برای تبیین مصائب و پیام قیام امام حسین(ع) عنوان کرد: در تمام مناطق شاهد برگزاری مراسم سنتی تعزیه خوانی بودیم و شهرداری‌های مناطق نیز حمایت‌های لازم را انجام دادند.

موسوی‌نژادیان از برگزاری مسابقه تعزیه خوانی بین مناطق خبر داد و گفت: تا پایان صفر در مقاطع مختلف این مسابقه برگزار خواهد شد و فراخوان این مسابقه نیز اعلام شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به اهداف این اقدام اشاره و تصریح کرد: با این کار در بین تعزیه خوان‌ها رقابت ایجاد شده و نوعی حرکت انگیزشی در راستای تشویق آن‌ها برای اجرای هر چه بهتر خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com