کد خبر ۳۱۷۸۰ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸

سرپرست اوقاف ناحیه 1 شهرستان قم: بانوان شیعه ادامه دهنده راه عاشورایی حضرت زینب(س) هستند

سرپرست اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با اشاره به اهداف همایش رهروان زینبی گفت: همه ما این جا جمع شده‌ایم تا عرض ارادتی به محضر حضرت زینب(س) داشته باشیم و به ایشان بگویم راهشان را ادامه خواهیم داد.

به ش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز در همایش رهروان زینبی که در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار شد اظهار داشت: قیام عاشورا دارای اهداف و ابعاد گسترده‌ای است که هر یک از آنها نیازمند بررسی‌های جامعی هستند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این تجمع بزرگ، افزود: همه ما این جا جمع شده‌ایم تا عرض ارادتی به محضر حضرت زینب(س) داشته باشیم و به ایشان بگویم راهشان را ادامه خواهیم داد.

مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه حضرت زینب (س) در خانواده‌ای پرورش یافتند كه پیامبر اكرم (س)، حضرت علی (ع) را امر به سكوت كرده بودند گفت: در این میان حضرت زهرا(س) با خطبه‌های خود به جای امام علی(ع) در یك دوره زمانی چهره واقعی دشمنان اسلام را به مسلمانان نشان می‌دادند.

وی با اشاره به اینكه امروز مسلمانان باید به وظایف خود آگاهی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم امروز باید مطیع امر رهبر معظم انقلاب و امام عصر(عج) باشند و در مسیر ائمه اطهار(ع) گام بردارند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com