کد خبر ۳۳۶۴۲ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳
دبیر هیئت تیراندازی قم خبر داد :

بانوی تیرانداز قمی نفر سوم مسابقات زمستانه کشور شد

محمد جواد متقیان‌نژاد دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: بانوی تیرانداز قمی در رقابت با مدال آوران بازی‌های آسیایی اینچئون، نفر سوم مسابقات زمستانه کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جواد متقیان‌نژاد اظهار داشت: مسابقات مرحله دوم مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی کشور در دو بخش مردان و زنان روز گذشته در تهران برگزار شد و نماینده تیراندازی قم به یک عنوان ارزشمند دست یافت.

وی افزود: رقابت فینال بخش تفنگ بادی در قسمت بانوان در مرحله دوم مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی در حالی برگزار شد که سیده رویا صبح خیز تیرانداز نوجوان قمی با ارائه عملکردی ستودنی خود جواز حضور در این مرحله را بدست آورده بود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: دور پایانی این مسابقات با حضور ستارگان و مدال آوران بازی‌های آسیایی اینچئون یعنی نجمه خدمتی و نرجس امام قلی‌نژاد و الهه احمدی تیرانداز المپیکی ایران انجام شد اما صبح خیز با وجود سن و سال کم در جمع ۳ نفر بر‌تر کشور قرار گرفت.

متقیان‌نژاد بیان داشت: نجمه خدمتی و نرجس امام قلی‌نژاد سکوهای اول و دوم فینال تفنگ بادی بانوان کشور را بدست آوردند و سیده رویا صبح خیز عنوان دار آسیایی جامعه تیراندازی استان قم در حالی به مقام سوم رسید که تا آخرین ادوار این مسابقه حتی شانس قهرمانی داشت.

وی عنوان کرد: صبح خیز به عنوان نفر سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در کشور هند و در پایان مغلوب تجربه دو تیرانداز دیگر شد و به مقام سوم و نشان برنز بسنده کرد اما توانست بالا‌تر از الهه احمدی بانوی المپیکی ایران قرار گیرد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: صبح خیز پس از کسب مدال نقره نوجوانان آسیا به مسابقات بین المللی کویت نیز اعزام شده بود و از امیدهای جدی تیراندازی کشورمان برای بازی‌های آسیایی آینده به شمار می‌رود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com