کد خبر ۳۱۸۹۴ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
کارشناس اداره کل هواشناسی قم خبر داد:

ثبت بارش 45 میلی متری در قم

محمدرضا قاضی کارشناس اداره کل هواشناسی قم با اشاره به میزان بارش ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی استان قم اظهار داشت : طی 24 ساعت گذشته 45 میلی متر بارندگی در ایستگاه روستای وسف واقع در بخش کهک این استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)، محمدرضا قاضی با اشاره به میزان بارش ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی این استان، افزود: در ایستگاه های دستجرد، کهک، سالاریه، کوه سفید، 15 خرداد، سلفچگان، شکوهیه و کوشک نصرت به ترتیب 11.8، 9.2، 7، 4.2، 3.4، 3.3، 3 و 1.1 میلی متر بارندگی ثبت شده است.

وی اضافه کرد: حداقل و حداکثر دمای استان در شب گذشته مربوط به بخش دستجرد با هفت درجه سانتگراد و منطقه کوشک نصرت واقع در شمال استان با 22 درجه سانتیگراد بوده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت هوای امروز و روزهای آینده، گفت: امروز بعدازظهر شاهد افزایش ابر خواهیم بود و بارش های پراکنده نیز محتمل است و در چند روز آینده نیز در ساعت های بعدازظهر بارش پیش رو داریم.

قاضی اضافه کرد: وزش باد در اوایل امشب با سرعت 55 کیلومتر در ساعت خواهد بود و فردا نیز وزش باد از ظهر آغاز می شود و شدت آن در شب کاهش می یابد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری نیز وزش باد تقریبا ملایم است.

وی افزود: دمای هوا طی امروز و فردا تغییرات چندانی نمی کند و احتمالا کاهش چند درجه داشته باشد، ولی روز دوشنبه هفته جاری دمای هوا پنج تا شش درجه خنک تر می شود.

وی گفت: حداکثر دمای امروز استان به طور میانگین 17 درجه سانتیگراد بوده است که پیش بینی می شود فردا به 14 درجه سانتیگراد برسد.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی قم، حداقل دما برای امشب 10 و فردا شب نیز هشت درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com