کد خبر ۳۱۹۷۷ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۲
رئيس پليس راهور استان قم خبر داد:

ادامه محدوديت های ترافيكی در قم در صورت طغيان رودخانه

سرهنگ كرم الله حسينی رئيس پليس راهور استان قم گفت: محدوديت های ترافيكی در قم در صورت طغيان رودخانه ادامه دارد كه انتظار مي رود مردم با پليس راهنمايي رانندگی در مديريت ترافيك همكاری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سرهنگ كرم الله حسيني درباره طرح هاي انجام شده در خصوص بارندگي هاي اخير عنوان كرد: با توجه به بارندگي ها در چند روز گذشته در محدوده شهر قم و به ويژه پرديسان شاهد جاري شدن سيلاب در معابر بوده ايم كه مشكلات ترافيكي را براي شهروندان ايجاد كرد.

رئيس پليس راهور استان قم افزود: همچنين در بلوار زائر و بستر رودخانه در اين چند روزه سيلاب جاري شد كه به ناچار در يكي دو شب گذشته محدوديت هايي در تردد خودروها داشتيم.

وي تصريح كرد: اگر چه بر اثر محدوديت ها، فشار ترافيكي در هسته مركزي شهر وارد شد كه تا حدي براي براي مردم و پليس راهور دشواري هايي در پي داشت اما در اين شرايط مديريت ترافيك ضروري است.

حسيني خاطرنشان كرد: محدوديت هاي ترافيكي در قم امروز و فردا نيز در صورت تداوم بارندگي ها برقرار خواهد بود در اين باره از شهروندان انتظار مي رود با توجه به اينكه براي ايمني و سلامتي سرنشينان اين محدوديت ها را اعمال مي شود حتما در اين چند روز با پليس راهنمايي و رانندگي همكاري در مديريت ترافيكي داشته باشند تا شرايط باراني را پشت سر بگذاريم.

وي گفت: از امروز مسير بلوار زائر باز شده ولي اگر احساس شود بارندگي و طغيان رودخانه ايجاد خواهد شد اين مسير مسدود خواهد شد.

رئيس پليس راهور استان قم خاطرنشان كرد: منطقه پرديسان در شرايط عادي به سر مي برد و ما در چند روز گذشته محدوديت هاي ترافيكي در اين منطقه را به ناچار در جهت حفظ جان سرنشينان و مديريت ترافيكي اعمال كرديم چرا كه كانالي كه در وسط پرديسان وجود دارد بر اثر بارندگي ها طغيان كرد و سيلاب در معابر و شوارع جاري شده بود بر همين اساس چند ساعت اين مسير مسدود شد.

وي عنوان كرد:مهم ترين توصيه اين است كه با توجه به لغزنده بودن خيابان ها و معابر در هنگام بارندگي ، ميزان قدرت كنترل راننده بر وسايل نقليه كاهش مي يابد بايد در شرايط باراني توجه ويژه اي به رعايت قوانين داشته باشند.

منبع: شهرنیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com