کد خبر ۳۳۳۶۱ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳

بی مبالاتی راننده پراید در قم دو تن را به کام مرگ فرستاد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از وقوع یک تصادف در این استان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه، دو تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: یک دستگاه خودرو پراید که در مسیر شرق به غرب کیلومتر 10 محور فرعی روستای جنت آباد در حرکت بود به علت تجاوز به چپ از خط وسط با یک دستگاه خودرو پراید در مسیر مخالف به شدت برخورد کرد.
وی افزود: در این حادثه سرنشین وسیله غیر مقصر خانمی حدودا 50 ساله در دم فوت کرد.
وی گفت: هر دو راننده به علت شدت جراحات توسط اورژانس به بیمارستان منتقل که برغم تلاش تیم پزشکی راننده خودرو متخلف نیز در بیمارستان فوت کرد.
جمشیدی راد با بیان اینکه محورهای فرعی به علت عرض کم، هیچ راه فراری برای راننده مقابل ندارد به رانندگان هشدار داد، با سرعت مجاز و احتیاط بیشتر در این مسیرها رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

** توقیف پژو 40 5 با خلافی 46 میلیون ریالی در قم
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همچنین از توقیف یک دستگاه پژو405 با خلافی 46 6میلیون ریال در این استان خبر داد.
جمشیدی راد اظهار کرد: ماموران گشت پلیس راه استان قم در محور قدیم قم - تهران یک دستگاه پژو 405 را به دلیل سرعت غیر مجاز متوقف کردند.
وی افزود: پس از بررسی از سیستم اجراییات مشخص شد شش مورد از 102 مورد تخلف ثبت شده خودرو مذکور، حادثه ساز بوده و پژو دارای مبلغ 46 میلیون ریال خلافی است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم افزود: ضمن اعمال قانون بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودروی مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.
جمشیدی راد در هشدار به رانندگان گفت: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه طی یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com