کد خبر ۳۲۰۱۹ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم خبر داد:

ثبت ۹۸ پيام برای رفع آبگرفتگی ها / تمام تماس‌ها پاسخ داده شدند

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با اشاره به باران شديد در روزهای و ايجاد آبگرفتگی خاطرنشان كرد: در اين زمينه ۹۸ تماس با اين سامانه گرفته شد و به ترتيب منطقه هشت، يك و چهار بيشترين تماس را براي گزارش آبگرفتگی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ابراهيم خسروي با اشاره به اينكه وظيفه اصلي سامانه ۱۳۷ رساندن پيام شهروندان به مسئولين است، گفت: اين سامانه پلي ارتباطي بين مردم و مسئولين است تا بتوانند مشكلات خود را بيان كنند و پيگيري‌هاي لازم انجام بگيرد.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم با اشاره به باران شديد در روزهاي و ايجاد آبگرفتگي خاطرنشان كرد: در اين زمينه ۹۸ تماس با اين سامانه گرفته شد و به ترتيب منطقه هشت، يك و چهار بيشترين تماس را براي گزارش آبگرفتگي داشتند.

وي با بيان تعداد تماس‌ها عنوان كرد: منطقه هشت، ۵۲ تماس، منطقه يك ۲۳ تماس و منطقه چهار ۱۷ تماس براي گزارش آبگرفتگي‌هاي به وجود آمده داشتند و تعداد تماس‌هاي مناطق ديگر قابل توجه نبود.

خسروي تصريح كرد: پيام‌ها به واحد‌هاي شهرداري منعكس شد و موضوعات را پيگيري و به نتيجه رساندند و اقدامات لازم در راستاي رفع آبگرفتگي با سرعت انجام شد.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم به آمار هفته گذشته اشاره و ابراز كرد: همچنين پيام‌هايي با عنوان نياز به لايروبي دارد ۱۲ مورد در منطقه يك، پنج مورد منطقه دو، هشت مورد منطقه سه، چهار مورد منطقه پنج و منطقه شش ۱۱ مورد گزارش شده است.

وي اضافه كرد: در زمينه رفع آب افتادگي سطحي تماس‌هاي منطقه ۵ شش مورد، منطقه ۷ هشت مورد و منطقه ۸ سه مورد بوده است.

منبع: شهر نیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com