کد خبر ۳۱۹۴۷ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۱
شهردار کلانشهر قم :

مشكلات زيربنايي پرديسان بايد برطرف شود/آبگرفتگي ديشب پرديسان به دليل باران در ورجان بود

سيد مرتضي سقائيان نژاد گفت: بايد به صورت زيربنايي مشكلات را برطرف كرد و در منطقه پرديسان علاوه بر كانال موجود، يك كانال نيمه كاره نيز پشت سايت دانشگاهي است كه بايد توسط مسئولان امر بازسازي شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سيد مرتضي سقائيان نژاد در حاشيه بازديد از منطقه پرديسان كه شب گذشته به دليل حركت آب‌هاي جاري شده مناطق بالادست قمرود دچار آبگرفتگي در برخي از معابر شده بود، گفت: از عصر روز گذشته ستاد مديريت بحران در شهرداري قم تشكيل شد و در نخستين اقدام بلوار زائر مسدود و خودروهاي درون آن تخليه شد.

وي بيان كرد: در منطقه پرديسان مشكلي كه داشتيم به دليل بارندگي‌هاي گسترده در منطقه بالادست از جمله كهك و ورجان بود كه اين بارندگي ها موجب آبگرفتگي در پرديسان قم شد.

شهردار قم گفت: براي مديريت آب‌هايي كه از بيرون محدوده شهري وارد شهر مي‌شوند بايد برنامه ريزي كرده و تلاش كنيم تا با برنامه ريزي دقيق اجازه ورود آب به داخل شهر را ندهيم.

سقائيان‌نژاد بيان كرد: بايد به صورت زيربنايي مشكلات را برطرف كرد و در منطقه پرديسان علاوه بر كانال موجود، يك كانال نيمه كاره نيز پشت سايت دانشگاهي است كه بايد توسط مسئولان امر بازسازي شود.

وي گفت: علاوه بر پرديسان در داخل شهر نيز برخي آبگرفتگي‌ها را داشتيم كه به خوبي مديريت و جمع آوري شد و اجازه نداديم كه مردم با مشكل روبه‌رو شوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com