کد خبر ۳۲۱۱۴ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۶
مسئول بسیج دانشجویی استان قم:

برخی مسئولان در مرکز انقلاب به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند

مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: کسانی که در مرکز انقلاب به دنبال بزک کردن چهره آمریکا و یا سرپوش گذاشتن بر برخی اشتباهات دستگاه دیپلماسی دولت هستند، بدانند با این گونه حرکات فقط جایگاه و شخصیت خود را در میان مردم و دانشجویان انقلابی استان از دست خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد توانا گفت: این برای دومین سال پیاپی هست که با حرکت های روشنگرانه بسیج دانشجویی در 13 آبان مقابله می شود.

وی افزود: احساس می شود برخی از مسئولین استان قم در تلاش برای کمرنگ کردن روحیه استکبار ستیزی در میان مردم هستند؛ اما آگاه باشند که قم مرکز تشیع، مرکز انقلاب و مرکزاستکبارستیزی و آمریکا ستیزی است و تلاش آن ها بی ثمر خواهد ماند و فقط رسوایی چهره حقیقی خودشان را در پی دارد.

توانا با انتقاد شدید از محافظه کاری برخی مسئولان استان گفت: چه طور است که در جلسه کمیسیون دانشجویی استانداری، کمبود آب خوابگاه دانشگاه مفید مطرح میشود؛ اما برای بزرگداشت ایامی مهمی مثل 9 دی و 13 آبان جلسه ای گذاشته نمی شود و چرا باید دائما بر روی حرکت های انقلابی بسیج دانشجویی از سمت استانداری فشار باشد؟

مسئول بسیج دانشجویی استان قم هشدار داد: کسانی که در مرکز انقلاب به دنبال بزک کردن چهره آمریکا و یا سرپوش گذاشتن بر برخی اشتباهات دستگاه دیپلماسی دولت هستند، بدانند با این گونه حرکات فقط جایگاه و شخصیت خود را در میان مردم و دانشجویان انقلابی استان از دست خواهند داد و خوشبختانه دیدیم امسال حضور و شعارهای مردم قم از همیشه پررنگ تر و کوبنده تر بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com