کد خبر ۳۲۲۲۱ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۶
نماینده مردم قم در مجلس:

60 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی قم اضافه می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اتوبوس‌ها در طول مسیرهای شهر کم است و قرار بود 60 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی قم اضافه شود که امیدواریم این امر محقق شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی با اشاره به اجرای طرح جامع تحول خطوط اتوبوسرانی اظهار داشت: این طرح می‌تواند راهگشایی برای رفع مشکلات موجود باشد که به‌خوبی طراحی‌ شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار است که مردم در اجرای این طرح بیشتر با شهرداری و مجموعه اتوبوس‌رانی همکاری داشته باشند تا بتوان از طریق آن به رفع مشکلات پرداخت.

امیرآبادی گفت: البته از سوی دیگر باید توجه داشته باشیم که اتوبوس‌ها در طول مسیر کم است و قرار بود که 60 دستگاه اتوبوس اضافه شود که امیدواریم این امر محقق شود.

وی بیان کرد: انتظار است که اتوبوس‌رانی اقدام به افزایش کرایه‌ها نیز نکند تا مردم بتوانند با استقبال از این طرح در موفق‌تر برگزار شدن آن اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی دیگر از خواسته‌های ما از مسئولان شهری این است که به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مردم در ایستگاه‌ها معطل نشده و سریع به مقاصد برسند.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰

قم مناسفانه اتوبوسهاش خیلی کند می رند ، اگر از پردیسان بخواهی بیایی حرم، حداقل 2 ساعت در مسیر هستی. بهتر است شهرداری قم از اتوبوسرانی مشهد الگو بگیرد، مسیرهای تندرو در تمام نقاط شههر را پوشش می دادند و با سرعت می رفتند، اصلا ماشین شخصی نیاز نبود و لی در قم اینطور نیست

پاسخ