کد خبر ۳۲۶۸۶ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
نماینده قم درمجلس شورای اسلامی:

نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا تشنگان حق و عدالت در جهان را سیراب کرد

احمد امیر آبادی فراهانی نماینده قم درمجلس شورای اسلامی گفت: نامه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا تشنگان حقیقت و عدالت در جهان را سیراب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،احمد امیر آبادی فراهانی افزود : با تاکید بر اهمیت فوق العاده این نامه درشرایط خاص و حساس کنونی منطقه و جهان، اظهار داشت: این نامه به طور حتم بیدارگری های لازم را برای جوانان اروپا دارد و راهگشای بسیاری از مشکل های آنها خواهد بود.
وی با اشاره به جنایات داعش و برخی مسلمانان نماها با هدف سیاه نمایی چهره اسلام در جهان، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی درنامه دوم خود ضمن معرفی اسلام واقعی به جوانان کشورهای غربی آنها را از نوشتن این جنایات به پای مسلمانان و اسلام حقیقی و ناب بر حذر داشتند.
عضو کمیسیون های تلفیق و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تلاش مستکبران و سردمداران کشورهای غربی برای جلوگیری از شناخت و درک درست مردمشان از اسلام، تعالیم و آموزه های انسانی آن، خاطرنشان کرد: همان گونه که معظم له در نامه خود نیز فرمودند، امروز غرب با مسدود کردن همه راه ها برای تبلیغ اسلام راستین، عملا فرصت انتخاب را از مردم خویش به ویژه جوانان گرفته است.
امیرآبادی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع تروریسم دولتی در جهان و مصیبت ها و مشکل هایی که به واسطه این پدیده شوم گریبانگیر مردم منطقه بخصوص ملت مظلوم فلسطین شده است، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این نامه خود به صراحت رژیم غاصب صهیونیستی را نماد این نوع از تروریسم در جهان معرفی کردند و از تلاش دولت های استکباری برای روشن نشدن این واقعیت مهم برای مردم جهان انتقاد نمودند.
وی با اشاره به غول تبلیغاتی و رسانه ای که از طرف رژیم صهیونیستی در جهان به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: بدون شک نامه رهبر معظم انقلاب تمامی دروغ های این رسانه ها در ارتباط با اسلام را افشا و تصویر دیگری را از این آیین الهی در افکار و اذهان عمومی جهانیان ترسیم خواهد نمود.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در نامه ای به عموم جوانان کشورهای اروپایی فرمودند: حوادث تلخی که تروریسم کور در فرانسه رقم زد، بار دیگر مرا به گفت و گو با شما جوانان برانگیخت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com