کد خبر ۳۲۲۶۲ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۵
حوادث رانندگی :

‌جان باختن 22 راکب موتور سوار‌ طی هفت ماه گذشته در قم

مهدی فراهانی‌ :معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: 22 نفر از راکبان موتور سیکلت در تصادفات 7 ماهه امسال جاری در صحنه جان باختند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  مهدی فراهانی با اعلام این خبر عنوان کرد: تا پایان سال قطع به یقین آمار فوتی در بیمارستان‌ها افزایش می‌یابد، اما طبق آخرین آمار 22 نفر از راکبان موتور‌سیکلت در تصادفات 7 ماهه اسال جاری در صحنه جان باختند.

 

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: در این مدت پنج هزار و 799 نفر از راکبان موتورسیکلت با توجه به میزان جراحات نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

وی گفت: در این آمار 7 ماهه در 24 ساعت 49 مورد تصادف موتور‌سوار ثبت شده‌ که واقعا آمار تکان دهنده‎ای است و رقم بالایی در سطح شهر را نشان می‌دهد که گاهی در مراکز درمانی هم جوابگو نیست.

 

فراهانی در خصوص ساماندهی موتور سواران در جهت کاهش آمار تصادفات اظهار کرد: مسئولان در ترافیک شهرداری می‌توانند با تدابیر لازم به همراه پلیس و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط می‌توانند با ساماندهی وضعیت ترافیکی و ارتقای فرهنگ توجه به قوانین و مقررات موجب کاهش آمار تصادفات و تلفات شوند.

 

فراهانی خاطرنشان کرد: آمار بالای تصادفات موتور بخش زیادی از فرصت اورژانس را در خدمت رسانی می‌گیرد و باید در این باره تدابیر لازم اتخاذ شود.

 

 منبع : هدانا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com