کد خبر ۳۲۳۳۹ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
سر مربی تیم باشگاه صبا قم :

دلیل انتقاد دایی از کی روش این بازیکن است

دروازه بان صبای قم که به خاطر درخشش در این فصل و عدم دعوت به تیم ملی باعث انتقاد شهریار از سرمربی پرتغال شده، یکی از دلباختگان جادوگر است.دروازه بان صبای قم که به خاطر درخشش در این فصل و عدم دعوت به تیم ملی باعث انتقاد شهریار از سرمربی پرتغال شده، یکی از دلباختگان جادوگر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسا خبر قم ، حامد لک این روزها تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران شده است؛ دروازه‌بانی با مهارهای تماشایی که علی دایی مجبور می‌شود به خاطر او رفاقت ۵ ساله‌اش با کارلوس کی‌روش را کنار بگذارد و از لیست سرمربی تیم ملی انتقاد کند.



لک این هفته‌ها توپ‌های عجیب و غریبی را از دروازه بیرون می‌کشد و نقش پررنگی در موفقیت ضمنی صبای قم داشته است. اگر لیست نمره‌دهی برنامه ۹۰ به بازیکنان لیگ پانزدهم را ملاک قرار بدهیم، ارزش‌های ویژه لک کاملا آشکار می‌شود.



او در حال حاضر با میانگین امتیازی ۲.۷۳، بهترین دروازه‌بان ایرانی این فهرست به شمار می‌آید. بالاتر از حامد، فقط می‌شود اسم "فرناندو ده‌خسوس" دروازه‌بان استقلال صنعتی خوزستان را دید. بر اساس این رده‌بندی، لک در حال حاضر چهاردهمین بازیکن برتر لیگ ایران است که دستاورد مهمی محسوب می‌شود.



لک در پایان فصل گذشته در سیمای یک سنگربان به شدت متزلزل و پرحاشیه ناچار به ترک تراکتورسازی شد. در آن زمان شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که این گلر جوان، خیلی زود به دوران اوج برگردد و توانایی‌هاش را نشان بدهد.



شاید این هم از بازی‌های عجیب روزگار است که دوست صمیمی علی کریمی را علی دایی باید به ساحل آرامش برساند! لک که به شکل وحشتناکی دلباخته جادوگر است، بارها علاقه‌اش به کریمی را جار زده و حتی با تصویر او روی پیراهنش در زمین آفتابی شده است.



حالا اما او شاگرد علی دایی است و فعلا هم عملکرد رضایت‌بخشی دارد؛ آنقدر خوب که شهریار حاضر است به خاطر دعوت نشدنش به تیم ملی به جنگ کی‌روش برود.

منبع : تماشاگر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com