کد خبر ۳۱۷۶۶ انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۲
علی دایی مطرح کرد :

در حق باشگاه صبا ظلم کرده‌اند

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل صبای قم می‌گوید هدفشان این است که با پیروزی مقابل سایپا روند مثبت و رو به رشدشان را ادامه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار صبای قم مقابل سایپا، اظها‌ر کرد: در ادامه روند رو به رشدمان نیاز داریم که این دیدار را با این سه امتیاز تمام کنیم. سایپا تیم بزرگی است و سالیان است که در لیگ برتر حضور دارد. این تیم بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای دارد که کار را برای هر حریفی سخت می‌کند.

 

او ا‌ضافه‌ کرد‌: بازیکنان سایپا با تجربه هستند و می‌توانند بازی را برای ما سخت کنند. مربی این تیم یکی از بهترین‌های ایران است و استاد من بوده است، اما فقط با تفکر کسب سه امتیاز به میدان می رویم و می‌خواهیم این کار را عملی کنیم. بازیکنانم در این مدت به خوبی تمرینات را دنبال کرده‌اند و از باشگاه تشکر می‌کنم که تمام امکانات را فراهم و آرامش را در تیم ایجاد کرده است.

 

علی دایی در مورد محرومان و مصدومان گفت: متاسفانه ما دهنوی را به خاطر رای کمیته انضباطی نداریم و فکر کنم در حق دهنوی و باشگاه صبا ظلم شده است و این بازیکن را به خاطر کارت قرمز نداریم. همچنین بیک‌زاده و میلاد فراهانی مصدوم هستند. امید قربانی هم دیروز مصدوم شد اما ما از بازیکنان دیگرمان جای این افراد استفاده می‌کنیم.

 

وی افزود: ما سه، چهار روز مانده به لیگ تیم‌مان را تشکیل دادیم و از نظر بدنی خیلی عقب بودیم. 60 تا 70 درصد تیم را عوض کردیم و احتیاج به زمان داشتیم تا تیم شکل بگیرد. در حال حاضر بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی خیلی خوب شده‌اند. تیم صبا خیلی نتوانسته بیرون از خانه برد داشته باشد. امیدوارم این بازی را ببریم تا طلسم نبردن بیرون از خانه شکسته شود. ما این توانایی را داریم که هم داخل خانه و هم بیرون از خانه مقابل حریفان‌مان به پیروزی برسیم. من امیدوارم سال دیگر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

 

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با باشگاه صورت می‌گیرد سعی می‌کنیم یک اردوی خوب تشکیل دهیم و مطمئنا تمرین‌هایمان را ادامه خواهیم داد. البته این به معنای بدنسازی نیست. سعی می‌کنیم بازیکنان را در شرایط آرمانی نگه داریم و تا جایی که بتوانیم بازی دوستانه انجام دهیم.

منبع : دانشجو

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com