کد خبر ۳۲۳۶۲ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۷
رئیس دانشگاه قم:

روابط عمومی ها از فرهنگ شهادت در کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنند

رئیس دانشگاه قم گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و نهادها از فرهنگ شهادت و الگو گرفتن از شهدا به صورت کاربردی و عینی در کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم، افزود: شهدای عزیز و والامقامی در انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی شد که می توان با استفاده از فرهنگ شهادت و الگو گرفتن از شهدا، در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کرد.
وی ادامه داد: کتاب های فراوانی در خصوص شهدای انقلاب و شهر مقدس قم منتشر شده است که می توان از رهنمودهای این کتاب ها، بخش های ماندگاری را استخراج کرد و در کارهای تبلیغاتی قرار داد.
دیرباز اضافه کرد: باید از لحظه لحظه ماموریت خود در روابط عمومی ها برای ترویج فرهنگ شهادت استفاده کرد و به صورت فعال در مقابل هجوم فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به سخن امام راحل(ره) مبنی بر اینکه «کارها و خدماتی را که انجام داده اید ترویج کنید» تصریح کرد: کار در روابط عمومی ها در راستای تحقق بخشیدن به این فرمایش بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است که البته روابط عمومی ها مسئولیت های زیادی دارند و باید خدمات دستگاه های متبوع خود را عرضه، تبلیغ و ترویج کنند.
دیرباز به مسئولان روابط عمومی های قم توصیه کرد که فرمایشات ائمه اطهار(ع) را نصب العین کارهای خود قرار دهند و آنرا ترویج و تبلیغ کنند.
وی همچنین در خصوص دانشگاه قم گفت: در این دانشگاه 10 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که دو هزار دانشجو در مقطع های کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به فراگیری علوم می باشند.
وی گفت: دردانشگاه قم، شش دانشکده الهیات، ادبیات، حقوق، علوم پایه، فنی و مهندسی و اقتصاد و مدیریت وجود دارد که از 260 تن هیات علمی استخدامی و 260 استاد برای تعلیم دانشجویان بهره مند است.
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های قم، با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم، مدیران کل روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نهادهای استان در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com