کد خبر ۳۲۴۱۲ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
با معرفی نفرات برگزیده؛

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم قم پایان یافت

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم از شرکت ۲ هزار و ۵۰ نفر در این دوره از مسابقات خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد و مرحله استانی در طول یک هفته با رقابت‌های سخت و نزدیک به هم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم  ، مراسم پایانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان قم شامگاه جمعه با حضور استاندار قم، مدیر حوزه‌های علمیه، مدیرکل امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، نماینده مردم قم در مجلس، فرزند آیت الله العظمی گلپایگانی، نماینده دفتر آیت الله فاضل لنکرانی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن نفر اول این مسابقات شروع شود و یکی از گروه‌های تواشیح به ارائه برنامه همخوانی پرداختند و در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم سخنرانی کرد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم از شرکت ۲ هزار و ۵۰ نفر در این دوره از مسابقات خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد و مرحله استانی در طول یک هفته با رقابت‌های سخت و نزدیک به هم برگزار شد.

وی با ابراز امیدواری برای کسب رتبه‌های ممتاز کشوری از سوی قاریان و حافظان استان قم در مسابقات ملی اضافه کرد: استان قم همیشه در مسابقات کشوری دارای جایگاه بالایی بوده است و در سال گذشته نیز در مجموع تیمی رتبه اول را به دست آورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری دوره آموزشی قبل از اعزام نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت دو روز در آذرماه در مشهد و برای منتخبان این مسابقات برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه انس با قرآن و عمل به آن تضمین سعادت انسان است اظهار داشت: همه برکاتی که بعد از انقلاب نصیب کشور شده است از برکات قرآن کریم است.

در خاتمه این مراسم نیز از استاد مرحوم عباس رنجبر به عنوان پیشکسوت قرآنی استان قم با اهدای لوحی به خانواده ایشان تجلیل شد همچنین نفرات برتر جوایز خود را از مسئولان دریافت کردند.

نفرات برتر مسابقات استانی، بخش بانوان:

رشته تحقیق: نرگسی عینی پور، زهرا دوازده امامی و طیبه صبوری
رشته ترتیل: نجمه رضانژاد، خدیجه دیاری و شیما امیری تهرانی
رشته حفظ کل: فاطمه زهدی علیپور، نرجس علیخانی و محدثه دانشمند
رشته حفظ ۲۰ جزء: الهه کدخدایی، سعیده احمدی و راضیه شجاعی
رشته حفظ ده جزء: زینب رجب نژاد، فاطمه قرائی و فائزه جعفری
رشته ۵ جزء: زهرا مرادپور، فرزانه رحیمی و مرضیه سلیمانی

بخش برادران:

رشته قرائت تحقیق: علیرضا مسیح پور، هادی خانی و محمد زاهدی
رشته ترتیل: روح الله آقایی، حیدر چینی ساز و نفر سوم مشترکا محمدتقی نصراللهی و محمد خلف زاده
رشته حفظ کل: حسن علیرضالو، محمدرضا احمدی و ابوالفضل مهدوی صدر
رشته ۲۰ جزء: سیدحامد مهدی زاده، محسن عبدی و سیدمهدی عدنانی
رشته حفظ ده جزء: میثم یوسفی، سیدمحمدحسین حسینی و محمد نیکخواه
رشته ۵ جزء: سهیل رجبی زرگرآبادی، محمدخلیل نصاری و احمد درستکار

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com