کد خبر ۳۲۴۱۵ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹

نامه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم به رئیس جمهور

بدیهی است نگرانی عمده ما از دشمنی و عهدشکنی استکبار به ویژه آمریکا است که از هیچ جنایت و خیانتی در طول سالیان متمادی در حق ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه و جهان دریغ نداشته است و قطع‍‍اً شما هم به خوبی به این موضوع واقف هستید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار جدیت در اجرای فرامین 9 ماده‌ای رهبری برای اجرای برجام شدند.

 
در نامه شورای اصولگرایان استان قم خطاب به رئیس جمهور آمده است: ضمن تشکر و قدردانی از شما و همه دست‌اندرکاران مذاکرات پر فراز و نشیب هسته‌ای و با قدردانی مضاعف از کمیسیون ویژه برجام در مجلس شورای اسلامی که نقاط ضعف و اشکالات ساختاری آن را با دقت بسیاری مشخص کردند، به استحضار می‌رسانیم:
 
ضروری است تأکیدات و فرامین 9 ماده‌ای امام‌ المسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در اجرا به دقت مورد توجه قرار گیرد و همان طور که معظم‌له مشخص فرمودند با انتخاب هیئتی آگاه و هوشمند نکات لازم را در اجرا مدنظر قرار دهید تا خدای نکرده دستاوردهایی که در طی ماه‌ها و سال‌های گذشته با تلاش و ایثار و جانبازی‌ها به ثمر نشسته دچار مخاطره نشود.
 
در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است نگرانی عمده ما از دشمنی و عهدشکنی استکبار به ویژه آمریکا است که از هیچ جنایت و خیانتی در طول سالیان متمادی در حق ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه و جهان دریغ نداشته است و قطع‍‍اً شما هم به خوبی به این موضوع واقف هستید.
 
در پایان نامه شورای اصولگرایان استان قم آمده است: بر حسب وظیفه دینی لازم دانستیم نگرانی مجموعه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم را به شما منعکس کنیم.
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com