کد خبر ۳۲۴۷۹ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۳
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند :

قم نباید برای کسانی که می‌خواهند احکام اسلام را زیر پا بگذارند جای امنی باشد

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: باید طوری رفتار کنید که امنیت و آسایش مردم در همه زمینه‌ها بخصوص در زمینه دین تأمین شود و این طور نباشد که قم برای کسانی که می‌خواهند احکام اسلام را زیر پا بگذارند، جای امنی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، این مرجع تقلید در دیدار فرمانده محترم سپاه استان قم با تقدیر از فعالیت های سپاه پاسداران و بیان این‌که سپاه از نهادهایی است که توانسته خطّ اسلامی خود را حفظ کند اظهار کرد: الحمدلله اهداف اولیه سپاه که همان پافشاری بر احکام اسلام و نشر معارف ولایت اهل بیت علیهم‌السلام بوده است، هنوز هم ادامه دارد و فرزندان عزیز ملّت در این نهاد، همچنان در حال انجام وظیفه هستند.

او در بخش دیگری از توصیه‌های خود به فرماندهی جدید سپاه گفت: جریان جنگ تحمیلی و حضور خالصانه مردم در دفاع از دین و پیروزی‌هایی که نصیب ملّت شریف ایران شد، یک حرکت و جریان الهی بود که باید قدر این نعمت را دانست و یاد شهدای عزیزی که در راه دفاع از اسلام عزیز، فداکاری کردند، با اصرار و پافشاری بر اهداف آنها در دفاع از احکام شرع و عزّت اسلام، را گرامی داشت.

آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه این دیدار افزود: زحمات زیادی در قبل از انقلاب و زمان حضرت امام (ره) برای بروز چنین انقلاب عظیمی کشیده شده است که هدف همه اعتلای کلمه اسلام بوده است. باید ارزش‌های اسلامی که قبل و ابتدای انقلاب دنبال آن بودیم، بدون کم و زیاد دنبال شود و شما سپاهیان عزیز که در خط مقدّم این جبهه بوده‌اید، باید بر مواضع خود محکم بایستید و اولی به حفظ این ارزش‌ها و فداکاری‌ها خود شما هستید که اگر این ارزش‌ها حفظ شود اسباب عظمت بیشتر فراهم می‌شود و دشمنان منکوب‌تر خواهند شد.

منبع : شفق

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com