کد خبر ۳۲۴۹۳ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
سرهنگ رضا حافظی اظهار داشت :

900 شورای امر به معروف در قم تشکیل شده است

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: در این استان بیش از 900 شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و پایگاههای بسیج تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سرهنگ رضا حافظی سه شنبه شب در همایش منادیان معروف در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء قم افزود: شوراهای امر به معروف با حضور ائمه جماعات مساجد، معتمدین محله ها و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای بسیج تشکیل شده و به خوبی ساماندهی شده است.
وی با بیان اینکه امروز با پیچیده ترین توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان و مستکبران غربی درجبهه جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم، اظهار داشت: برای ادامه مسیر بالنده انقلاب باید با همه توان در جهت حفظ و حراست از آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی گام برداشته و با ضد ارزشها مقابله کنیم.
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به تشکیل قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: در استان قم در جهت احیای این دو فریضه الهی در جامعه برنامه ریزی ها و تلاش بسیاری صورت گرفته است.
وی در پایان بر ضرورت تشکیل و ایجاد هرچه بیشتر شوراهای امر به معروف در استان تاکید کرد و گفت: آموزش و فرهنگسازی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر در میان فعالان این عرصه یکی از اقداماتی است که با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.
همایش منادیان معروف با حضور جمعی از ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاههای بسیج، هیات امنای مساجد و تشکل های مردمی و آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء قم برگزار شد و در پایان این مراسم از 15 نفر از فعالان برتر در این حوزه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com