کد خبر ۳۲۴۹۶ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
آیت‌الله سبحانی مطرح کردند :

منطق محکم و استقلال‌طلب شیعه عامل تبلیغات رسانه‌ای علیه تشیع

یکی از مراجع تقلید با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای علیه شیعه به زبان‌های مختلف گفت: منطق شیعه محکم و استقلال‌طلب بوده و با استعمار مخالف است، بنابراین شرق و غرب علیه تشیع سخن می‌گویند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، قم آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار کرد: عالمی که آشنا به زمان باشد، مورد هجوم شبهات قرار نمی‌گیرد، به عنوان مثال عالمی که در اتاق خود مشغول به کار است و از بیرون آگاهی ندارد، نمی‌تواند در برابر شبهات بیرونی دوام آورد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که عالم مشغول تحصیل است، باید نسبت به گذشته جلوتر بوده و امروزش نسبت به دیروزش از نظر معارف نباید یکسان باشد، این عالم آگاه است که امروز در جامعه چه افکاری را ترویج می‌کنند، اگر به این معارف آشنا شد، در برابر شبهات عاجز نیست.

این مرجع تقلید با اشاره به تبلیغ در دهه آخر ماه صفر گفت: باید بررسی کنید جامعه نیاز به چه مباحثی دارد، اشکالات و نیازها چیست، چه چیزهایی را ترویج می‌دهند، بنابراین باید آگاه باشید و خود را تجهیز کنید.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای علیه شیعه به زبان‌های مختلف گفت: منطق شیعه محکم و استقلال‌طلب بوده و با استعمار مخالف است، بنابراین شرق و غرب علیه تشیع سخن می‌گویند، باید بدانیم شبهه چیست و جوابش چیست، مسائل علمی را سرلوحه امور قرار دهیم.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com