کد خبر ۳۲۵۰۷ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۸
مدیر حوزه علمیه استان قم:

بسیج مانند سدی آهنین در مقابل نفوذ استکبار جهانی ایستاده است

مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: بسیج همان گونه که در طول هشت سال دفاع مقدس، در مقابل دشمن بعثی و استکبار جهانی ایستاد و اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کرد، امروز نیز با پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مانند سدی آهنین در مقابل نفوذ و نقشه های شوم آمریکا، انگلیس و دولت های مرتجع منطقه ایستاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ بال چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه فیضیه قم خاطرنشان کرد: امروز بسیج با همان عظمت دوران دفاع مقدس، برای حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی در صحنه حاضر است.
وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب به تفصیل نقشه های شوم استکبار از جمله نفوذ از راه های مختلف را بیان کردند، برخی نابخردان و کسانی که ساده لوح هستند نمی توانند نقشه های شوم دشمنان را درست درک کنند و موضع صحیح بگیرند.
فرخ بال اظهار داشت: امروز بسیج در بخش های مختلف حوزوی اعم از بسیج اساتید و طلاب، سرباز انقلاب و گوش به فرمان ولایت است.
وی گفت: پیام حوزه به همه کسانی که در گوشه و کنار با حاشیه نشینی برای نظام دنبال ایجاد زحمت هستند، این است که ممکن است زحمتی را برای انقلاب درست کنید ولی بسیج و این فرهنگ با صلابت بسیجی، با الهام از خط و مشی انقلاب، امام راحل و به پیروی از رهبر معظم انقلاب این نهضت را تا رسیدن به سرمنزل مقصود حمایت می کند.
در این مراسم برخی از استادان و طلبه های حوزه های علمیه حضور داشتند و از برخی شهدا که از آنها تحت عنوان شهدای سال حوزه علمیه یاد شده است، تجلیل شد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com