کد خبر ۳۳۵۸۹ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴

تمام نهادها بایستی مانع نفوذ بیگانگان به کشور از طریق انتخابات شوند

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم گفت: آنچه مهم است امروز نباید اجازه داد که حتی نطفه فتنه دیگری در کشور بسته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، مجید کریم طجری طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: جریانات انحرافی از همه انحرافات تاریخ شیعه خطرناک تر است و این جریان به دنبال تضعیف پایه های نظام اسلامی است و نفوذ دولت مردان و عناصر شاخص در مراکز قدرت و کرسی های مدیرتی و کلان کشور بسیار خطرناک می باشد.

وی با بیان اینکه فرصت طلبان به صورت شفاف و با ظاهر دینی و اعتقادی درگیر می شوند، ابراز کرد: با وجود دولتی که همه هم و غم خود را به وابستگی آمریکا و ایجاد ارتباط و رابطه با استکبار جهانی می داند و حدود دو سال است که همه تلاش های خود را معطوف برجام نموده است و هیچ گونه توجهی به پیام ها و هشدارهای مقام معظم رهبری نمی کند، می توان خطر نفوذ را بیشتر از گذشته حس کرد.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم افزود: افرادی که از عناصر شاخص فتنه 88 هستند، متأسفانه در حال حاضر در رأس امور قرار گرفته اند و هدفشان ضربه زدن به ارزشها و آرمانهای والای نظام اسلامی و ارکان جمهوری اسلامی است، نظامی که هدیه و ارمغان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به این کشور و همه مردم مسلمان است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "اگر کسی یا جریانی بخواهد به نام عقل گرایی از ارزشهای اسلامی و انقلابی عدول کند انحراف از خط امام است"، بیان نمود: بیداری اسلامی و گسترش آن در جوامع بین الملل حماسه ای است که حضرت امام (ره) انتظار آن را می کشیدند و مانند فرو پاشی شوروی آن را پیش بینی می کردند.

طجری ادامه داد: جریان فتنه سال 88 که با طرح ریزی دشمنان قسم خورده این نظام در خارج از کشور و با همراهی بعضی از ایادی و وابستگان داخلی صورت گرفت، با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان امنیتی و نظارتی و به ویژه بسیجیان عزیز خنثی گردید، ولی اکنون در لباسی دیگر و با شیوه ای جدید طراحی و در حال شکل گیری است و با طرح برجام و مسائل منطقه ای خطر جریان نفوذ و کودتای آمریکایی اسرائیلی و فراهم شدن زمینه های نفوذ جاسوسان خارجی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بیشتر از گذشته احساس می شود.

وی خاطرنشان کرد: تحولات سوریه، عراق، یمن و تشکیل دولت به اصطلاح داعش بر علیه مسلمانان و کشتار شیعان مظلوم که یکی از حامیان و مسببین اصلی آن کشور عربستان سعودی به سرکردگی شیطان بزرگ و اسرائیل صهیونیسم و هم پیمانانشان است، موضوع را حساس تر و پیچیده تر می کند.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) استان قم افزود: امروز همه دستگاه ها و نهادهای نظارتی و امنیتی همانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات، بسیج مستضعفین و به ویژه شورای نگهبان وظیفه دارند تا ضمن بصیرت افزایی به آحاد مردم، پشت صحنه های برخی مهره ها را شناسایی کرده و مانع نفوذ آنها در ارکان اصلی دولت، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باشند.

وی بیان کرد: امروز برخی از جریانهای داخلی و خارجی روی برخی از عوامل خود در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و هنری در داخل کشور سرمایه گذاری کرده اند و برخی از جریانها به دنبال مطرح کردن افرادی هستند که صریحاً با افکار و اعتقادات حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی مخالفند.

طجری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بازخوانی دقیق فتنه 88 و اعترافات فتنه گران عمق فاجعه را بیشتر نمایان می کند، ابراز کرد: همین بس که همه فتنه گران، کشورهای مرتجع منطقه و استکبار جهانی و همه دست نشانده های آنان به میدان آمدند تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند و یک جنگ تمام عیار احزاب را به راه انداختند و پیوند عمیق مردم با ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) و تدابیر حکیمانه ایشان موجب شد تا کشور از آن بحران به سلامت عبور کند و حتی برخی از خواص هم باور نمی کردند که چنین پیوندی وجود داشته باشد.

وی اذعان کرد: حماسه 9 دی سال 88 و حرکت عظیم ملت بزگوار ایران برای همه بد خواهان جمهوری اسلامی و ارزشهای والای حضرت امام خط بطلان و درس عبرت بود و همچنین وفاداری مردم فهیم به اصل انقلاب و ولایت فقیه و عهد پیمان مجدد با مولا و ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای عزیز باری دیگر ثابت شد.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با بیان اینکه فتنه 88 خسارات سنگینی را در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی به مردم ایران تحمیل کرد، افزود: فتنه 88 تحریم ها و فشارهای اقتصادی و غیره را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد مشکلات و تغییراتی در حوزه سیاست خارجی و فرهنگی کشور هستیم، به دنبال همان جریانات و فتنه های گذشته است که دشمن و استکبار جهانی با ابزارها و طراحی های جدید برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و به زانو درآوردن ملت ایران بر آمده است .

طجری ادامه داد: اگر فتنه گران در آن زمان موفق می شدند و به اهداف خود می رسیدند باید فاتحه انقلاب و ارزشهای اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه که سکاندار اصلی انقلاب و میراث گرانبهای حضرت امام (ره) می باشد را می خواندیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج در مهار فتنه 88 اشاره کرد و بیان نمود: همانطور که میدانید در اوج فتنه 88، دشمنان قسم خورده انقلاب و مخالف نظام و ولایت فقیه آشکارا به میدان آمدند و خود را در کنار جریانهای برانداز داخلی قرار دادند و حمایت صریح بیگانگان را شاهد بودیم و لذا آنچه توانست آتش این فتنه بزرگ و عمیق را خنثی خاموش کند، اولاً تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و خطبه تاریخی معظم له در تاریخ 29 خرداد ماه 88 بود و دوماً جانفشانی پاسداران و بسیجیان جان برکف حریم ولایت تحت رهبری داهیانه و برجسته امام خامنه ای عزیز و فرمانده معظم کل قوا بود.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم تصریح کرد: امروز بسیج که یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) به شمار می رود و با افکار بلند و دوراندیش مؤسس انقلاب اسلامی برای حفظ و پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال انقلاب اسلامی تشکیل شده است، تاکنون توانسته از همه دسیسه ها و جریانات فکری و سیاسی مصون بماند و به عنوان یک بازوی مستحکم انقلاب و پر شور در همه عرصه های نظامی، اقتصادی و فرهنگی کشور و با تأسی از افکار ارزشمند مؤسس خود و بهره گیری از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان یک نهاد انقلابی مذهبی و مردمی در برابر همه هجمه های دشمنان داخلی و خارجی پاسخگو باشد .

وی افزود: امروز بسیج به فرموده فرمانده معظم کل قوا کلید طلایی همه مشکلات و معضلات کشور است و بسیج می تواند با تبیین درست و بازخوانی اهداف فتنه 88 و مقاصد شوم و مخملی فتنه گران خارجی و داخلی و هشدارخطرات نفوذ عوامل فتنه در دستگاه ها و مراکز مهم تصمیم گیری و تصمیم ساز کشور و ایجاد بصیرت در بین بسیجیان، آحاد مردم و قشرهای تاثیر گذار همانند فرهنگیان، دانشجویان و غیره، مانع نفوذ آنها شده و به رسالت عظیم خود که همان حفظ دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس می باشد جامه عمل بپوشاند.

طجری در پایان تصریح کرد: آنچه مهم است امروز نباید اجازه داد که حتی نطفه فتنه دیگری در کشور بسته شود و اگر قرار است که بسیج در مقابل چنین تهدایدات پیچیده ای بایستد باید که همه افراد آن در همه سطوح مختلف شناخت کافی از دسیسه ها و شیوه های دشمن داشته باشند و روشنگری لازم توسط افراد متخصص و کارآمد صورت پذیرد.

 

منبع: خبرگزاری بسیج

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com