کد خبر ۳۲۶۲۹ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
رئیس دانشکده هدی خبر داد

پذیرش دانشجویان زن غیر ایرانی در دانشکده هدی

رئیس دانشکده هدی گفت: دانشکده «هدی» از میان خواهران غیر ایرانی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید احمد فاضلی با اشاره به آغاز پذیرش دانشجو افزود: این دانشکده اقدام به پذیرش دانشجو از میان خواهران غیرایرانی کرده است.

وی با اعلام اینکه ثبت نام از داوطلبان از دوم آذر ماه آغاز شده است ادامه داد: مهلت ثبت‌ نام تا 25 آذر ماه 94 خواهد بود.

رئیس دانشکده هدی در خصوص مقاطع تحصیلی نیز اظهار کرد: این دانشکده در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 94-95 از دانشجویان خواهر غیر ایرانی ثبت نام می‌کند.

فاضلی رشته‌های مقطع کارشناسی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: رشته‌های این مقطع شامل علوم قرآن و حدیث، فلسفه و مبانی حقوقی اسلامی و فلسفه و کلام اسلامی می‌شود.

وی در ادامه رشته‌های فلسفه و کلام اسلامی، شیعه شناسی با گرایش کلام و علوم قرآن و حدیث را از رشته‌های کارشناسی ارشد ذکر کرد.

رئیس دانشکده هدی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص نحوه پذیرش دانشجویان یادآور شد: داوطلبان غیر ایرانی بدون آزمون ورودی و تنها از طریق انجام مصاحبه علمی در دانشکده هدی پذیرش خواهند شد.

فاضلی نحوه ثبت‌نام را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: خواهران غیر ایرانی علاقمند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند برای ثبت نام به سایت این دانشکده به نشانی hu.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به آمار دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشکده هدی اعلام کرد: در حال حاضر 102 طلبه غیر ایرانی در دانشکده هدی مشغول به تحصیل هستند.

یادآور می‌شود دانشکده هدی وابسته به جامعة‌الزهرا(س) است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com