کد خبر ۳۲۶۸۵ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷
رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد :

مصاف تکواندوکاران قم با پاس قوامین در لیگ برتر نونهالان کشور

رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوکاران قم در هفته‌های پایانی مسابقات فصل جاری لیگ برتر تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور دو مسابقه حساس پیش‌رو دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد جمشیدی مطرح کرد :امسال سه تیم به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور حضور دارند و به ترتیب در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ برتر تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو به انجام می‌رسد و تکواندوکاران حاضر در لیگ برتر نوجوانان ایران برای تصاحب عناوین برتر جام آینده‌سازان المپیک با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: همچنین رقابت‌های لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور با شرکت 9 تیم در جریان است و خوشبختانه در دو لیگ این شانس وجود دارد که امسال تکواندوکاران قمی جشن قهرمانی برپا کنند.

وی ابراز کرد: روز جمعه هفته جاری یعنی سیزدهم آذرماه و به میزبانی خانه تکواندو قرار است دیدارهای هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور به انجام برسد تا تیم‌های اول تا سوم فصل جاری لیگ برتر نونهالان معرفی شوند.

جمشیدی بیان کرد: در واقع دو هفته از دیدارهای لیگ برتر نونهالان تکواندو باشگاه‌های کشور باقی مانده و تیم‌های حاضر در این لیگ برای تصاحب عنوان قهرمانی و ارتقاء جایگاه خود در رده‌بندی نهایی، روز جمعه در هفته‌های ششم و هفتم دور برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی ابراز کرد: بازی‌های هفته‌های ششم و هفتم از دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر تکواندو نونهالان پسر باشگاه‌های کشور روز جمعه با برگزاری 6 مبارزه در خانه تکواندو به انجام می‌رسد تا قهرمان، نایب قهرمان و تیم سوم این دوره از پیکارها مشخص شود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: امسال بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، شاهد برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ برتر نونهالان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو هستیم و در مجموع هفت تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی یادآور شد: این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نونهالان تکواندو ایران با پیکار 99 تکواندوکار در قالب هفت تیم سندباد بحری، هیئت تکواندو بندپی، صنایع‌ استیل البرز، هیئت تکواندو قم، هیئت تکواندو زنجان، اداره ورزش و جوانان گیلان و پاس قوامین ناجا به انجام رسید.

جمشیدی ابراز کرد: تا پایان هفته پنجم از دور برگشت این رقابت‌ها، پاس قوامینی‌ها با کسب 30 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارند، تیم صنایع‌استیل البرز با کسب 24 امتیاز در جایگاه دوم است و تیم هیئت تکواندو بندپی با کسب 18 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های سندباد بحری، هیئت تکواندو زنجان، اداره ورزش و جوانان گیلان و هیئت تکواندو قم به ترتیب در رده‌های چهارم تا هفتم هستند و دیدارهای پایانی در حالی به انجام می‌رسد که تیم هیئت قم در هفته ششم با تیم پاس قوامین صدرنشین رقابت‌ها و تیم ورزش و جوانان گیلان رده هفتمی مسابقه می‌دهد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com