کد خبر ۳۲۶۹۴ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
17 تا 19 آذر برگزار می شود :

نمایشگاه فن‌بازار در قم برگزار می‌شود

حسین اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: نمایشگاه فن‌بازار در روز 16 آذر با حضور استاندار در دانشگاه قم افتتاح می‌شود و این نمایشگاه در روزهای 17 تا 19 آذر پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسین اخوان علوی گفت: با توجه به همه‌گیر بودن برنامه‌های هفته پژوهش، مسئولیت کمیته فن‌بازار نمایشگاه به عهده پارک علم و فناوری استان قم است.

وی بخش‌های مختلف نمایشگاه فن بازار را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: مراکز دانشگاهی، دانش‌آموزشی، حوزوی و فناوری در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت که از میان 26 غرفه، 11 غرفه به بخش دانشگاهی، هفت غرفه به ارگان‌های دولتی، چهار غرفه به بخش فناوری و یک غرفه به بخش حوزوی اختصاص دارد.

وی بیان کرد: از آن جایی که اعلام شد فقط آثار جدید اجازه حضور در نمایشگاه را دارند، آثار ارسالی باید مربوط به سال‌های 93 و 94 باشند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم به زمان افتتاح نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در روز 16 آذر با حضور استاندار در دانشگاه قم افتتاح می‌شود و در روزهای 17 تا 19 آذر از ساعت هشت صبح تا 17 عصر پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری از حضور تسهیل‌گران فعال در عرصه پژوهش در نمایشگاه تصریح کرد: امیدواریم ارگان‌های تسهیل‌سازی همچون بنیاد نخبگان که به تجاری‌سازی طرح‌ها و پژوهش‌ها کمک می‌کنند، در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

اخوان علوی ادامه داد: بیشتر طرح‌های فناورانه که در غرفه فناوری عرضه می‌شوند مسیر تجاری‌سازی را گذرانده‌اند و برخی فقط یک قدم تا انعقاد قرارداد با مراکز تولیدی فاصله دارند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com