کد خبر ۳۲۷۰۷ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
با کمک خیرین صورت گرفت ؛

۱۷۰ واحد مسکونی برای محرومان در قم احداث می‌شود

عبدالله جلالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از احداث ۱۷۰ واحد مسکونی برای محرومان با کمک خیرین در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عبدالله جلالی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی در دستور کار فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) بحث تأمین مسکن خانواده‌های تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی است و با تأمین مسکن بخش عمده مشکلات خانواده‌های تحت حمایت مرتفع می‌شود، گفت: در استان قم با کمک خیرین اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم عنوان کرد: در خردادماه سال‌جاری احداث ۱۷۰ واحد مسکن محرومین با کمک خیرین و نیکوکاران استان آغاز شده و تاکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار کرد: هیچ گونه تسهیلات بانکی در ساخت مسکن محرومین دریافت نمی‌شود و لذا خانواده‌های تحت حمایت با میانگین مشارکت ۲۵ میلیون تومانی می‌توانند صاحب مسکن شوند.

وی با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران در ساخت مسکن محرومین کمک موثری داشته‌اند، افزود: امیدواریم با مشارکت خیرین، واحدهای مسکونی به موقع به اتمام برسد تا زمینه ساخت مسکن‌های جدید فراهم شود.

 وی بیان کرد: چنانچه خیرین زمین‌هایی برای اهدا به محرومین و ایتام داشته باشند کمیته امداد آمادگی دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای احداث منزل مسکونی در این زمین‌ها اقدام کند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com