کد خبر ۳۳۳۰۴ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم مطرح کردند :

پرداختن به امور فرهنگی از سیاست‌های کمیته امداد است

مدیر کل امداد امام خمینی(ره) قم گفت: پرداختن به امور فرهنگی از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است و در این راستا اقدامات ارزنده‌ای در قم انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عبدالله جلالی ظهر سه‌شنبه در گردهمایی سفیران هدایت که با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از طلاب و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این ایام میزبان طلاب علوم دینی از ۲۰ استان کشور در شهر مقدس قم هستیم.

وی با بیان اینکه پیام این همایش از نام آن روشن است، گفت: سفیران هدایت و کسانی که در این مسیر گام برداشته‌اند باید نسبت به وظیفه و مسئولیت خود آگاه باشند و در انجام آن کوتاهی نکنند.

مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان قم تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت هر انسانی در هر کاری مثبت اندیشی است و طلاب عزیز باید به این موضوع توجه جدی نمایند.

وی در سخنان خود ناامیدی را از عوامل بازدارنده حرکت‌های اسلامی در دنیا دانست و گفت: در اسلام چیری به نام نا‌امیدی وجود ندارد و لذا سفیران هدایت هرگز نباید از فعالیت‌های خود نا‌امید شوند.

جلالی حرکت در عرصه دین را بسیار ارزشمند خواند و ادامه داد: شما طلاب که در این مسیر گام برداشته‌اید افتخاری بزرگ نصیبتان شده است که باید قدر آن را بدانید.

وی عنوان کرد: توجه و پرداختن به امور فرهنگی از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است و در این راستا کمیته امداد استان قم اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد قم به احداث مجتمع فرهنگی در قم اشاره کرد که در آن ۳۰۰ نفر به طور همزمان می‌توانند در کلاس‌های استاندارد شرکت کنند و آموزش ببینند.

وی گفت: مجتمع دیگری در دست احداث است که امیدواریم تا نیمه اول سال ۹۵ به بهره برداری برسد و با رویکرد فرهنگی بتواند میزبان خانواده‌ها از سراسر کشور باشد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com