کد خبر ۳۲۷۴۳ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
عضو شورای شهر قم:

شورا حامی شهرداری در پیشرفت طرح های عمرانی است

عضو شورای اسلامی شهر قم، روند اجرای طرح های عمرانی شهری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما از اجرای طرح های شهری حمایت می کنیم و با تمام توان در خدمت شهرداری برای اجرای طرح ها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی سعادت طلب روز یکشنبه در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از طرح های شهری افزود: طرح های عمرانی بسیار خوبی در سطح شهر در حال اجراست که امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر به اتمام برسانیم.
وی بیان کرد: با توجه به تغییرهای مدیریت شهری و اجرایی شدن طرح ها نیاز بود که از این طرح ها بازدیدی داشته باشیم که به حمدالله این کار صورت گرفت.
سعادت طلب گفت: تغییرهای بسیار خوبی در اجرای طرح ها انجام شده و تغییرها در طرح ها در این دوره شهرداری کاملا مشخص است.
رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: اجرای این طرح ها منجر می شود تا مشکل های ترافیکی سطح شهر کاهش یافته و فضا برای زندگی شهروندان مهیا شود که از این رو باید در این راستا تلاش کنیم.
سعادت طلب بیان کرد: بلوار مرجعیت یکی از طرح های بزرگ و کلان شهرداری قم است که به خوبی در حال اجراست و امیدواریم که با همکاری همه دستگاه ها هر چه سریعتر به سرانجام برسد.
معاون امور زیربنایی شهرداری قم نیز در این بازدید گفت: شهرداری بر اتمام طرح های نیمه تمام تمرکز دارد که در این راستا نیز اقدام های گسترده ای در سطح شهر انجام شده است.
علیرضا قاری قرآن ادامه داد: شهرداری می کوشد تا با اولویت بندی طرح ها در اتمام آن ها بکوشد.
وی اضافه کرد: طرح های بسیاری در سطح شهر در حال انجام است که شهرداری قم نگاه دقیق و کارشناسی بر روی آن ها داشته و می کوشد تا به گونه ای برنامه ریزی کند که در زمان مقرر به اتمام برسند.
معاون امور زیربنایی شهرداری قم در خصوص بازدید اعضای کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی از طرح ها گفت: در این بازدید از طرح پل میثم و پل 9 دی بازدید به عمل آمد که در خصوص مشکل ها و معارض هایی که وجود داشت بحث و تبادل نظر شد.
قاری قرآن ادامه داد: همچنین در این بازدید در خصوص تملک های ادامه بلوار جمهوری تا میدان امام حسین(ع) نیز بحث شد که امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم کارها را اجرایی کنیم.
وی افزود: یکی از طرح هایی که بازدید شد، طرح بلوار مرجعیت بود که این پروژه در سه فاز در حال اجرا بوده و از خیابان جمهوری به شهرک پردیسان متصل خواهد شد.
وی گفت: بازدید از زیرگذر شهید کریمی و همچنین تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد از دیگر طرح هایی بود که مورد بازدید قرار گرفته و در خصوص اجرایی شدن آن ها بحث های کارشناسی صورت گرفت.
قاری قرآن افزود: این بازدیدها اثرات بسیار خوبی دارد و امیدواریم که بتوانیم با همکاری و حمایت شورای اسلامی شهر در روند رو به رشد طرح ها گام برداریم و تمرکزی که بر روی طرح ها داریم را از دست ندهیم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com