کد خبر ۳۲۷۸۳ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار دبیرکل و اعضای حزب موتلفه اسلامی مطرح کرد

لزوم تقویت وحدت بین نیروهای انقلاب در عرصه انتخابات مجلس و خبرگان

یکی از مراجع تقلید با اشاره به وضعیت خطیر انتخابات در سال جاری خطاب به اعضای حزب موتلفه گفت: وضع کنونی جامعه وظیفه شما را سنگین‌تر کرده و لازم است تا وحدت میان انقلابیون هرچه بیشتر تقویت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر وظیفه نیروهای انقلابی در راستای اهداف اسلام اظهار کرد: جهان اسلام و کشورهای مختلف اسلامی اکنون با مشکلات و مصائب فراوانی مواجه است.

وی افزود: بر این اساس مهمترین وظیفه حزب موتلفه اسلامی افزایش وحدت میان نیروهای انقلابی در کشور است.

این مرجع تقلید به دلایل اهمیت حزب موتلفه اسلامی اشاره و تصریح کرد: یکی از دلایل اهمیت این حزب آن است که در اوج خفقان رژیم شاهنشاهی تأسیس شده است که شرایط آن زمان فضیلت افراد متعهد به اسلام را یادآور می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی تربیت افراد مجاهد و انقلابی را از دیگر موارد اهمیت حزب موتلفه برشمرد و عنوان کرد: شهدا و نیروهای مجاهدی که در طول مدت فعالیت این حزب تحویل جامعه شده‌اند از جمله افراد تأثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی با بیان اینکه باید در نظر داشت که یکی دیگر از وظایف حزب موتلفه برطرف کردن مشکلات عامه مردم است، افزود: اکنون نیز وظیفه شما افزایش وحدت، همدلی و هم‌زبانی میان آنهاست.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به وضعیت خطیر انتخابات در سال جاری خاطرنشان کرد: وضع کنونی جامعه وظیفه شما را سنگین‌تر کرده و لازم است تا وحدت میان انقلابیون هرچه بیشتر تقویت شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com