کد خبر ۳۲۸۸۶ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶
آیت الله شاهرودی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم:

قرار بود موسوی بیاید در تلویزیون صحبت کند، نمی دانم کدام خنّاسان ذهنش را عوض کردند

رئیس سابق قوه قضائیه افزود:در ماه‌‌های آخر مسولیتم بود ،در مرداد 88 دوره من تمام می‌شد ، آقای موسوی برای تظاهرات اعلامیه داده بود وی شرط لغو بیاینه را صحبت در رسانه ملی اعلام کرد قرار بر انجام این مهم شد ، اما نمی‌دانم کدام خنّاسان ذهنش را عوض کردند و کار خودشان را کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی از شاگردان برجسته حضرت امام، آیت‌الله خوئی و شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر و از مراجع بزرگوار حوزه علمیه قم و مولف دهها جلد کتاب ارزشمند در فقه و معارف اسلامی است.
 
وی در گفتگو با نشریه پاسدار اسلام گفت: در ماه‌‌های آخر مسولیتم بود. در مرداد 88 دوره من تمام می‌شد.
 
رئیس سابق قوه قضائیه افزود: یک جلسه آقای موسوی و آقای هاشمی را به قوه قضائیه دعوت کردیم. آقای موسوی برای تظاهرات اعلامیه داده بود. گفتم آقا! اینکار را نکنید و از این کار دست بکشید. گفتم اگر به نتایج انتخابات اعتراضی دارید، آقا قبول دارند و هیئتی را برای بررسی معین می‌کنند. گفت شرط لغو بیانیه این است که به من اجازه بدهند در صدا و سیما صحبت کنم. گفتم می‌شود این کار را کرد.
 
آیت الله شاهرودی اضافه کرد: به دفتر آقا زنگ زدم. آقای جلیلی تازه دبیر شورای امنیت شده بود. به ایشان هم زنگ زدم و گفتم ایشان چنین شرطی دارد. گفتند ما ترتیب کار را می‌دهیم. گفتم باید به صدا و سیما بگویید که زمان بگذارند که ایشان صحبت کند. بعد گفتم آقایان با شرط شما موافقند، شما هم تظاهرات را لغو کنید.
 
وی خاطرنشان کرد: آنجا پیش ما قول داد این کار را بکند و آنها هم واقعاً حاضر بودند که به ایشان برای صحبت در تلویزیون وقت بدهند، اما از پیش ما که رفت، نمی‌دانم کدام خنّاسان ذهنش را عوض کردند و کار خودشان را کردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com