کد خبر ۳۳۰۰۸ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۲
وزیر اطلاعات در همایش سراسری خادمین فاطمیه:

پرهیز از تحریک احساسات سایر اقوام

وزیر اطلاعات گفت: جاذبه، در کلام اهل بیت علیهم السلام هست و حرکت دینی زمانی مؤثر است که با حکمت، عقلانیت و موعظه حسنه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله وحید خراسانی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در همایش سراسری خادمین فاطمیه که در بیت آیت‌الله وحید خراسانی برگزار شد تأکید کرد: جاذبه، در کلام اهل بیت علیهم السلام هست و حرکت دینی زمانی مؤثر است که با حکمت، عقلانیت و موعظه حسنه باشد.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از تحریک احساسات سایر اقوام و مذاهب سخنان حضرت زهرا(س) را آموزنده دانست و افزود: هنگامی که ام سلمه از حضرت زهرا(س) می‌پرسند: چگونه صبح کردید؟ پاسخ دادند: اصبحت بین کمد و کرب فقد النبی و ظلم الوصی(در میان رنج و سختی صبح کردم، پیامبر از دست رفت و به وصی او ستم شد).

وزیر اطلاعات با گرامیداشت یاد علامه امینی، دفاع علمی و منطقی ایشان از امیرالمؤمنین و زهرای اطهر علیهما السلام را برای همگان، درس آموز دانست.

وی با اشاره به اینکه تمام کارکنان وزارت اطلاعات، دلدادگان حضرت زهرا(س) هستند بیان کرد: من نیز کار خود را در وزارت اطلاعات با توسل به حضرت زهرا(س) آغاز کردم.

علوی افزود: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد به سبب لطف خداوند و عنایات حضرت زهرا(س) است.

وی از آیت‌الله وحید خراسانی و اعضای ستاد فاطمیه که در مسیر احیای شعائر الهی گام بر می‌دارند، صمیمانه تشکر کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com