کد خبر ۳۳۰۵۵ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

معاون استاندار قم: مردم نظرات مراجع تقلید را در انتخابات بسیار مهم می دانند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: حضور مراجع معظم تقلید تاثیرات ملی فراوانی دارد از جمله در انتخابات، به خصوص مردم در شهرستان ها نظرات مراجع را بسیار مهم می دانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مجمع اصولگرایان استان قم، احد جمالی در دیدار با اعضای شورای مرکزی این مجمع تاکید کرد: اگر دشمن نمی تواند گزندی به انقلاب بزند بخاطر دل سپردگی مردم به مراجع معظم تقلید است.
وی همچنین با اشاره به اینکه شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی است گفت: بنده از گذشته نسبت به این شهر احساس خوبی داشته ام و باید عنوان کنم شهر قم از جهات مختلف اهمیت داشته و دارد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت گسترش تشکل های سیاسی بیان داشت: هر چقدر تشکل های سیاسی بیشتر باشد مصونیت انقلاب بالاتر می رود. 
جمالی با اشاره به اینکه درب معاونت سیاسی استانداری قم به روی تشکل های سیاسی باز است افزود: مدیریت ها باید نقد و بررسی شوند و این وظیفه احزاب و گروههای سیاسی است.
وی تصریح کرد: خدمت فقط خدمات دولتی نیست، بسیاری از کارها در حاکمیت تعریف نشده است که باید مردم و تشکل ها قسمتی از کارها را به عهده بگیرند. 
جمالی در پایان با اشاره به مشکل های موجود در مسائل سیاسی تاکید کرد: گروه هایی مثل شما باید وارد شوند و کمک کنند به خصوص در حوزه علوم انسانی و پژوهش، شهر قم باید محور این قضایا باشد که این امر حق شهر قم است.
دبیر مجمع اصولگرایان استان قم نیز در این دیدار با اشاره به اهداف تاسیس این مجموعه گفت: مجمع اصولگرایان بیش از سه سال است که فعالیت های خود را آغاز کرده و بر اساس منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت می کند و نگاه بلندی نسبت به مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در استان دارد.
سید مهدی میرقیصری افزود: این مجموعه هیچ گونه وابستگی به جریانات سیاسی در کشور نداشته و بصورت مستقل عمل می کند و در این زمینه توانسته است به عنوان یک تشکل فعال، پویا و با برنامه عمل نماید.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب استانداری در گذشته افزود: متاسفانه استانداری در دوره گذشته به دلیل اختلاف ها و رویکردهای حزبی برخی مسئولان از جایگاه اصلی خود دور شد که امید است در دوره جدید با درایت و با استفاده از همه ظرفیت های موجود به جایگاه اصلی و نظارتی خود باز گردد.
عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی در استان گفت: فعالیت های موثر معاونت سیاسی در مباحث فرهنگی و اجتماعی می تواند برخی از مشکل های فرهنگی قم را مرتفع سازد.
حجت الاسلام محمد مهدی دشتی اضافه کرد: باید از معارف بلند نهج البلاغه امیر المومنین(ع) در راستای فعالیت های فرهنگی و سیاسی به نحو احسن استفاده شود، لذا باید برنامه ریزی مدونی در این زمینه توسط استانداری قم شکل بگیرد. 
یکی دیگر از اعضای شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم معاونت سیاسی در استانداری قم گفت : این معاونت باید از ظرفیت های موجود در استان به خصوص حوزه علمیه و مراجع معظم تقلید به نحو مطلوب استفاده نماید.
سید نقی حسینی افزود: بایدنگاه ویژه ای نسبت به مسائل فرهنگی به خصوص امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم تا به نتیجه برسیم.
وی گفت: مجمع اصولگرایان استان قم به اصول خود پایبند است و در این راستا منویات رهبر معظم انقلاب را به جد پیگیری خواهد کرد. 

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com