کد خبر ۳۳۰۵۷ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵

رئیس شورای شهر جعفریه: مسئولان قم هیچ گونه توجهی به مشکل های جعفریه ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر جعفریه قم گفت: متاسفانه با وجود مشکل های فراوان جعفریه، گویا مسئولان استان این شهر را فراموش کرده و هیچ گونه توجهی به آن ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، روابط عمومی شورای اسلامی استان قم، مهرعلی صفری در گفت وگویی در خصوص اقدام های صورت گرفته در شهر جعفریه اظهار داشت: بحمدالله برغم تمام مشکل هایی که با آن مواجه هستیم طی سال گذشته اقدام های خوبی را به کمک شهرداری در شهر انجام دادیم که از جمله مهمترین آنها می توان به تکمیل زیرگذر نیمه تمام شهر، اصلاح ورودی پارک لاله، افتتاح پارک محله ای حافظیه و تفکیک برخی از زمین های شهر اشاره کرد.
وی افزود: خرید چند دستگاه ماشین آلات برای شهرداری نیز از دیگر اقدام های مهم یکسال اخیر بوده که سعی کردیم با توجه به نبود اعتبارات در شهرداری بیشتر تمرکز را در راستای نظافت شهر قرار دهیم.
رئیس شورای شهر جعفریه اظهار داشت: ما همه به این امر واقفیم که دولت با کمبود اعتبارات مواجه است و کل کشور با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند ولی شنیدن مشکل های شهر که برای مسئولان استان هزینه ای ندارد شاید بتوان بسیاری از آنها را با راه حل هایی کم هزینه حل نمود، اما در دوره چهارم شوراها برغم مکاتبات و درخواست های زیاد برای جلسه با مسئولان استانداری نتیجه ای نگرفتیم و گویا مسئولان استان، جعفریه را فراموش کردند.
صفری در ادامه گفت: مشکل های نبود اعتبار در شهرداری تا حدی شدید شده که دو ماه اخیر شهرداری به 50 نیروی خود تنها نفری 350 هزار تومان حقوق پرداخت کرده و بسیاری از کارکنان با سابقه شهرداری احساس نارضایتی می نمایند.
صفری همچنین یکی دیگر از مشکل های شهر را عدم واگذاری فاز دوم دامشهر عنوان و اظهار داشت: مسئولان جهاد سال 91 یعنی قبل از شروع دوره چهارم شوراها اقدام به نام نویسی 170تن از اهالی برای واگذاری زمین های فاز دوم دامشهر کردند که با گذشت سه سال از آن زمان و پیگیری های مکرر اما هنوز این امر محقق نشده است.
جعفریه یکی از شهرهای قم است که در 35 کیلومتری استان قراردارد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com